پروژه وبسایت‌های "ای ام پی" گوگل گسترش می‌یابد

شش ماه پس از انتشار پروژه "ای ام پی" (AMP) گوگل، این شرکت در نظر دارد تا این سرویس را از بخش سایت‌های خبری گسترش داده و وارد سایر وبسایت‌ها کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت "تک کرانچ"؛ پروژه "ای ام پی" گوگل باعث می شود تا صفحات اینترنتی با سرعت 4 برابر معمول بارگذاری شوند. در حال حاضر 650 هزار سایت در فهرست اطلاعاتی گوگل از این فناوری بهره‌مند هستند و تجربه کاری بهتری را به کاربران خود ارائه می دهند. گوگل در نظر دارد تا این فناوری را، که در شش ماه گذشته به سایت های خبری محدود بوده، وارد سایر سایت های اینترنتی کند.

در حالی که بخش زیادی از طراحی های انجام شده در زمینه این فناوری در خصوص وبسایت های خبری ایجاد شده؛ اما گوگل در نظر دارد این فرمت را به زودی وارد سایر وبسایت ها کند. یکی از مسئولان بخش فناوری گوگل اظهار کرد استفاده از ای ام پی تاثیری در رده بندی سایت ها نخواهد داشت؛ اما کاربران ممکن است در صورت وجود این قابلیت از سایت های دارنده آن بیشتر استفاده کنند. 

سایت های بهره‌مند از ای ام پی، همانند سایر صفحات اینترنتی می توانند از تبلیغات استفاده کنند؛ اما تبلیغات این سایت ها بسیار سریعتر لود می‌شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار