«زیر چتر شیطان» با موضوع مبارزه با فساد اقتصادی ساخته می‌شود

تله فیلم «زیر چتر شیطان» یک درام معناگرا است که برای هفته نیروی انتظامی آماده پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «زیر چتر شیطان» یک درام دادگاهی و به گونه ای معناگراست که در آن وجدان قهرمان اصلی داستان، مورد آزمایش قرارمی گیرد.

این فیلمنامه توسط یاسمن نظری نوشته شده و درباره قاضی دادگاهی است که درگیر یکی از پرونده های مفسدان اقتصادی می شود و به علت حساسیت پرونده به یکباره مجبور به گرفتن رشوه می شود و رای دادگاه را به نفع مجرم صادر میکند. به تدریج این روند را در پرونده های بعدی پیش میگیرد، اما این مسئله، تاثیرات عمیقِ منفی در زندگی خانوادگی اش می گذارد و زندگی وی را دگرگون میکند.
گره ای که برای شخصیت اصلی پیش می آید، توسط غریزه هایش پی ریزی میشود. پول، که در برخورد با وجدان و غریزه تعریف میشود کل زندگی او را تحت الشعاع قرار می دهد و او را درگیر حوادث عجیب و غیر قابل کنترلی می کند.
داستان فیلم به ما میگوید که شیطان همواره بصورت های مختلف در زندگی ما حضور دارد و هربار بطریقی دنبال گمراه کردن ماست. شیطان میتواند به شکل انسان و یا هر موجود زنده ای دربیاید و همیشه منتظر است که یک مومن در دل خود شک پیدا کند آن موقع است که با انواع فریبکاریها انسان را گمراه میکند.

تهیه کننده این تله فیلم سعید چاری است و قرار است در چند روز آینده کارگردان کار مشخص شود و این تله فیلم با حضور بازیگران چهره برای پخش در هفته نیروی انتظامی اماده پخش شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار