بندرعباس؛

تاکید امام جمعه بندرعباس بر لزوم اجرای رهنمود های رهبرمعظم انقلاب در جامعه

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت :باید رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب اسلامی در جامعه اجرا شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،آیت الله نعیم آبادی در خطبه های نمازجمعه امروز بندرعباس گفت: ایجاد فرهنگ کار ، رعایت حقوق مردم از طرف مسئولان و شناخت ویژگی جنگ طلبی و خباثت آمریکا از مهمترین فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی که باید به آنها عمل شود.

وی گفت : آمریکا در دنیا به دنبال چپاول و ستمگری است و حقوق مردم برایش اهیمتی ندارد.
خطیب جمعه بندرعباس افزود : حدود 4 هزار و 500 اتاق فکر در دنیا وجود دارد که 2 هزار و 700 اتاق متعلق به آمریکاست.

آیت الله نعیم آبادی گفت : جنگ ، خونریزی و تحریم علیه کشورها در این اتاقهای فکر انجام می شود.

وی افزود : تحریم علیه جمهوری اسلامی ایران ، مبارزه با عقاید مذهبی ملت ایران و ایجاد فساد در کشور از جمله برنامه های است که در اتاقهای فکر آمریکا انجام می شود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت : آمریکا در این اتاقهای فکر خود به دنبال مذاکره با جمهوری اسلامی ایران نیست بلکه ایران را خطری بزرگ برای خود می داند.

آیت الله نعیم آبادی با اشاره به 17 مرداد روز خبرنگار گفت : استکبارجهانی و صهیونیست با تغییر اخبار به دنبال منافع خود هستند.

وی گفت : خبرنگاران کشور باید با اطلاع رسانی درست و دقیق در مسیر سالم سازی جامعه حرکت کنند و اخبار دروغ استکبار جهانی را به صورت شفاف و راست برای دنیا بر ملا کنند. 

امام جمعه بندرعباس با اشاره به روز حمایت از صنایع کوچک گفت : صنایع کوچک یعنی هرخانه باید به کارخانه کوچک تبدیل شود که دارای سود و منفعت برای جامعه است.

آیت الله نعیم آبادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ولادت حضرت معصومه (س) گفت : شناخت ویژگی های کریمه اهل بیت (ع) و الگو قرار دادن آن بزرگوار در زندگی از وظایف زنان است.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.