رکابزنان المپیکی فردا جاده های ریو را رکاب می زنند

نخستین روز رقابتهای دوچرخه سواری ریو ۲۰۱۶ فردا در جاده فورتکوپاکابانا و در بخش استقامت جاده برگزار می شود.

//شب کار بشه//رکابزنان المپیکی فردا جاده های ریو را رکاب می زنندبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران:مسابقات دوچرخه سواری المپیک ریو ۲۰۱۶ فردا با حضور رکابزنان برجسته دنیا در جاده فورتکو پاکابانا از ساعت ۹،۳۰ صبح به وقت ایران برگزار خواهد شد.

رکابزنان کشورمان آرین معظمی گودرزی و صمد پورسیدی و قادر میزبانی پس از عبور از چهار مرحله انتخابی المپیک و اردوهای متعدد فردا برای رکاب زدن در المپیک وارد میدان می شوند تا با رکابزنان کشورهای دیگر به رقابت بپردازند.

در این خصوص با مصطفی چایچی مدیر تیم های ملی که به همراه رییس فدراسیون دوچرخه سواری کشور (خسرو قمری) هم اکنون برای حضور در کنار تیم المپیکی کشور در ریو هستند مصاحبه ای انجام دادیم که وی اظهار کرد:رکابزنان المپیکی کشورمان سه روز در مسیر رقابتهای المپیک تمرین داشتند تا آمادگی کافی برای حضور در رقابت های اصلی را به دست بیاورند همچنین از نظر وضعیت جوی شهر ریو دارای آب و هوای خوب و مناسبی است.

وی افزود:رقابت ها در ریو برگزار می شود طوری که رکابزنان برای رسیدن به مسافت مدنظر مسیر را دور می زنند و رکابزنان مسیری به مسافت ۲۳۷.۵ کیلومتر را رکاب خواهند زد تا به خط پایان رقابت ها برسند.

چایچی در خصوص وضعیت جاده منتخب تاکید کرد:مسیری که رکابزنان برای رسیدن به خط پایان مسابقات باید طی کنند ۱۴ تا ۱۵ درصد سربالایی دارد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار