سیدی در کنفرانس مطبوعاتی مطرح کرد:

19 هزار نفر در انتظار دریافت خط تلفن ثابت هستند

مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران گفت: از ابتدای سال 95تا کنون 107هزار فروش فیش تلفن ثابت داشتیم که حدود 19هزار نفر بالای یک ماه در انتظار دریافت خط تلفن ثابت هستند.

19 هزار نفر در انتظار دریافت خط تلفن ثابت هستندبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا سیدی مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران در کنفرانس مطبوعاتی که امروز (شنبه) در باغ نگارستان برگزار شد، اظهار داشت: شرکت مخابرات استان تهران با واگذاری بیش از 8میلیون و 250هزار تلفن ثابت و بیش از 1میلیون مشترک دیتا توانسته بزرگترین رتبه در این حوزه را کسب کند.
 
وی افزود: در حال حاضر بر اساس لایحه تلفن ثابت 126هزار دایره تلفن ثابت داریم که از ابتدای سال 95، 107هزار فروش فیش را در این زمینه داشتیم.
 
مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران گفت: بر اساس آمار کلی حدود 19هزار مشترک بالای یک ماه در انتظار هستند که از این تعداد 50درصد مربوط به استان تهران و 50درصد مابقی برای استان البرز است.
 
سیدی تصریح کرد: ‌22هزار و 892 دستگاه تلفن همگانی در 2 استان تهران و البرز مشغول به کار هستند، مشترکین پر سرعت اینترنت از مرز یک میلیون گذشته است و حدود 12هزار و 850 کیلومتر فیبر نوری به وسیله شرکت مخابرات در 2 استان تهران و البرز برای بستر سازی ارائه خدمات بهتر و بیشتر برای اپراتورها ایجاد شده است.
 
وی افزود: در کل 989 روستا در سطح استان داریم که ارتباطات مخابراتی در آنها برقرار است، همینطور حدود 50درصد افزایش اینترنت را داشتیم که امسال 20درصد نیز افزایش یافته است.
 
مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران گفت: تا تیرماه 95 دایره تلفن ثابت 166هزار بوده است و 433هزار فیش امسال به فروش رسیده است.
 
سیدی تصریح کرد: در بحث شبکه دسترسی، عمده‌ترین مسئله سرمایه گذاری است که با توجه به گسترش شبکه ملی اطلاعات و نیاز مشترکان به دسترسی بیشتر باید قابلیت‌ها و زمینه پهنای باند افزایش یابد و خدمات بهتری در این زمینه ارائه شود.
 
وی افزود: در زمینه توسعه شبکه ملی اطلاعات با آمار  4هزار و 700 در سطح البرز و تهران پیشتاز هستیم، اما این مقدار کافی نیست و باید در این زمینه تمامی سازمان‌ها با یکدیگر همکاری لازم را برای ارتقاء خدمات خود داشته باشند.
 
مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران گفت: راه‌اندازی شبکه GPA از نظر پدافند غیر عامل نیز ضروری است، چرا که اگر این شبکه راه‌اندازی شود، در بروز حوادثی چون حادثه شهران قطعی تلفن ثابت مشترکین در مقیاس کمتری رخ خواهد داد و زمان قطعی تلفن از 24ساعت به 12ساعت و کمتر خواهد رسید، با راه‌اندازی این شبکه می‌توانیم در کل استان تهران خرابی‌ها را در کمترین زمان ممکن رفع کنیم.
 
سیدی تصریح کرد:‌ البته در را‌ه‌اندازی این سیستم‌ها شهرداری و برخی از آنها نقش اساسی دارند، چرا که هزینه سنگینی را راه‌اندازی این گونه شبکه‌ها با خود به همراه دارد و نیازمند توجه بسیار است.
 
وی افزود:‌ در بخش  انتقال با رشد 3G و 4G ها باید به فکر گسترش شبکه‌ها و ارتقاء آنها باشیم که این نیز در دستور کار ما قرار گرفته است.
 
وی افزود: تکمیل شبکه NGN در شبکه مخابراتی و رسانه جدید از جمله مسائل مطرح می‌باشد که امسال ایجاد بستر با محتوای جدید VDSL در برنامه‌ خود قرار دادیم و برای بهره‌برداری و ارائه سرویس با سرعت بالای 50 از جمله برنامه‌های مهم مخابرات است.
 
مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران گفت: امسال با هماهنگی صدا و سیما شاهد بهره‌ برداری از سرویس IPTR هستیم، همچنین پروژه‌ و سرویس پیام‌‌های صوتی برای کسانی که از شماره‌های 4 و 5 رقمی استفاده می‌کنند، قابل استفاده است.
 
سیدی تصریح کرد:‌ بهره‌ برداری از پورتال جدید با هدف مشتری مداری، تجاری سازی، سرویس مداری و جذابیت بصری از جمله اقداماتی است که شرکت مخابرات تاکنون انجام داده است.

 مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران افزود: در رابطه با ارائه کیفیت و مشتری مداری و تأمین نیاز مشتری، پرتال شرکت می‌تواند در ارائه سرویس اینترنت پرسرعت و ADSL درگاه مناسبی باشد.
 
وی گفت: در حوزه اینترنت پر سرعت و ارزش افزوده به تعامل 2 طرفه نیازمند هستیم و باید مشکلات مشتریان هرچه سریعتر بیان و حل شود.
 
سیدی افزود: ما از طریق درگاه‌های الکترونیکی شرایطی را فراهم کردیم تا مشتری بتواند بدون حضور یافتن در مخابرات، مشکلات خود را مطرح و سریعتر حل کند.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران گفت: قیمت اینترنت بر اساس مصوب 237 ابلاغ شده به طور متوسط 20 تا 30 درصد کاهش تعرفه را داشته است.
 
وی تصریح کرد:‌ رقابتی که بین سرویس دهنده‌های اینترنت وجود دارد موجب شده تا مشترکین با مشاهده تعرفه‌ها و کیفیت‌های متفاوت به اپراتورهای دیگر مهاجرت کنند که این حالت امری طبیعی است.

 *پرداخت خسارت بیش از 14 ساعت قطعی تلفن به مشتریان

در ادامه کاظمی معاون تجاری شرکت مخابرات استان تهران گفت: در رابطه‌ با FLA ها مبلغ خانگی ما بالغ بر 15میلیون بوده و تعداد مشتریان  بالای هزار و   500تا 2 هزار نفر می‌شدند و حدود 4تا 5سال است که خسارات بیش از 14ساعت قطعی را به مشتریان پرداخت می‌کنیم.

وی در ادامه اظهار داشت: تعرفه‌ها بر اساس مصوب 237 تغییراتی را در حوزه ارتباطات شهری داشته است، که بر این اساس میزان تعرفه‌های شهری از 30 ریال به 40 ریال تغییر یافت و در بحث ثبت نام نیز از 50هزار تومان این مبلغ در کل 200هزار تومان می‌باشد که 100هزار تومان آن به شکل نقدی و 100هزار تومان باقی‌مانده به صورت اقساط از مشتریان دریافت می‌شود.
 
در ادامه بیدخام مدیر کل دفتر روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران اظهار داشت: حدود 85 درصد مشترکین از خدمات و سرویس‌های ارائه شده به آنها احساس رضایت دارند و فقط 15 درصد هستند که اعلام نارضایتی می‌کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار