یاسوج؛

خبرنگاران به جامعه آگاهی می بخشند

شهردار یاسوج گفت:خبرنگاران با مشعل فروزان روشنگری، چشمانی باز و زبان گویا، آگاهی بخشی را به جامعه عرضه می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ محمدعلی جاوید در پیامی به مناسبت روز خبرنگار آورده است: خبرنگاران با تاسی از آموزه های دینی روشنگری،حقیقت،ارزشمندی ،عزت و افتخاررا درجامعه اسلامی وانسانی ترویج می دهند.

دراین پیام آمده است:رجاء واثق دارم که اززبان قلم ابزاری نافذترکه بتواند حقایق و ارزش ها را اسباب اصلاح امورو گسترش روح اخلاق نماید درجامعه وجود ندارد و قبول داریم که رسانه ها واربابان جراید وجدان های بیدارجامعه هستند.

جاوید افزود: معتقدیم که خبرنگار پایبند به اخلاق حرفه ای ،واقع نگاری حقیقت جو بوده که به دورازحب و بغض ها خبررسانی می کند تا شاخص ها ارتقاء یابد وآهنگ سخنش آرامش و آسایش را برای جامعه به ارمغان می آورد.

این پیام می افزاید: خبرنگاران راستین امنیت روانی جامعه را به خطر نمی اندازد خود می سوزد تا جامعه را بسازد 17 مردادماه سالروزشهادت خبرنگارشجاع و متعهد شهید محمود صارمی است .

شهردار یاسوج در بخشی از این پیام با بیان این که روز خبرنگار فرصت مناسبی برای پاسداشت صیانت از قلم است ، نوشته اند: با اعتقاد راسخ عرض می کنم که خبرنگاران پاک سرشت یاسوج منادی گرحقیقت و راستی هستند.

این پیام می افزاید: آنان فرزندان پاک سرزمین عشایر و فرهنگ چند هزارساله آریایی هستند که همواره می کوشند تا درستی ازنادرستی نمایان شود.

شهرداریاسوج نوشت: بدون تردید اعتلای جایگاه خطیر خبرنگاران ،ارتقاءسطح اطلاع رسانی ترویج و نهادینه سازی فرهنگ و اخلاق رسانه ای درجامعه درسایه تعامل و همکاری دوسویه متقابل اصحاب رسانه وخبر ازیک طرف و مدیران و دست اندرکاران امورشهری ازطرفی دیگرمحقق می شود.

این پیام می افزاید: گام نخست این دستیابی به این موقعیت و رسالت حرفه ای ، باور و اعتقاد مدیران به نقش و اهمیت رسانه دردنیای امروز حمایت ازحریم شریف اصحاب رسانه درانعکاس جامع و منصفانه اخبار و گزارش با بهره گیری ازسه عنصر صحت ،دقت وسرعت است.

شهردار یاسوج آورده است: مدیریت شهری یاسوج روز وهفته خبرنگار را به همه صاحبان قلم و اندیشه ،پیشگامان و تلاشگران عرصه خبری و رسانه روزنامه نگاران ،خبرنگاران ،عکاسان و جامعه اطلاع رسانی تبریک عرض نموده و درسالی که ازسوی مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی و اقدام عمل نامگذاری شده شاهد تلاش ،کوشش ،همدلی ،همکاری ،همفکری و همیاری نیروهای خدوم جامعه خبری درپایتخت طبیعت ایران باشیم .انشالله

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.