همدان ؛

شهید نادری اسوه اخلاق در رسانه ملی و ورزش روستایی کشور

غلام رضاجعفری گفت: شهید الله مراد نادری اسوه اخلاق در رسانه ملی و ورزش روستایی کشور بود که باید به عنوان الگویی نمونه برای نسل جوان معرفی شود.

شهید نادری اسوه اخلاق در رسانه ملی و ورزش روستایی کشور بودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، رئیس فدراسیون روستایی و بومی محلی کشور که به مناسبت روز خبرنگار در منزل شهید الله مراد نادری حضور پیدا کرده بود اظهار داشت : شهید نادری یکی از کارمندان و ورزشکاران موفق در رسانه ملی بود که به هنر عکاسی و کتاب خوانی نیز علاقه زیادی داشت که به دلیل منش پهلوانی، اخلاق نیکو در رسانه ملی و دشمن ستیزی مورد احترام جوانان است. 

وی بیان کرد: این شهید پس از مدتی کار در تهران در دوران جوانی جذب سازمان صدا و سیما و رادیو و تلویزیون ملی آن زمان شد، و به جز کار در واحد فنی و تا سیسات سازمان به هنر عکاسی و مطالعه کتاب نیز علاقه مند بود.
 
رییس فدراسیون روستایی وبومی محلی کشور عنوان کرد: شهید نادری دوره چتربازی و عملیات های چریکی و نبرد کوهستان را خیلی زود فرا گرفت و جزو نیروهای مخصوص شهید چمران در کردستان شد.

جعفری تصریح کرد: شهید نادری در 15 مرداد سال1361 در منطقه قصرشیرین از ناحیه سر و پیشانی مورد اصابت تک تیرانداز نیروهای بعثی عراق قرار گرفت و به شهادت رسید.

انتهای پیام /ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.