دلخوشی علی منصور به سکو های گرمی که زود سرد می شوند

سرمربی استقلال این روز ها علی رغم نتایج خوب ارتباط داغی با هواداران استقلال دارد که شاید تنها دلخوشی و دلگرمی منصوریان محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشى باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به جدایی مظلومی از جمع آبی پوشان مسئولان استقلال برای جانشینی او منصوریان را در نظر گرفتند. شماره 10 استقلالی ها با در دست گرفتن هدایت تیم فوتبال استقلال کار خود را برای فصل شانزدهم اغاز کرد اما این مربی در همان ابتدای فصل یعنی درست پیش از شروع مسابقات لیگ برتر کری خوانی را با پرسپولیس شروع کرد و به نوعی با کری خوانی های مختلف برای برانکو و بازیکن سرخ پوش حاشیه های متعددی را درست کرد .کری هایی که واقعا نمی تواند در حد یک سرمربی آن هم سرمربی استقلال باشد اما با تمام این تفاسیر منصوریان این کار را انجام داد تا فصلی پر حاشیه را استارت بزند.

 جذب مهره های ناموفق 

از طرفی منصوریان در جذب بازیکنان هم رقابت هایی را با پرسپولیسی ها انجام داد که تمام این کارها در نهایت دودش به چشم خودش می رود . این مربی جدا از جذب بختیار رحمانی و کاوه رضایی مهره هایی را جذب کرد که تا به حال فقط  هزینه های گزافی بر روی دست مسئولان باشگاه استقلال بر جای مانده و هنوز تاثیر گذاری خاصی از آنها ندیده ایم.

ترکیب و تعویض های پر اشتباه

منصوریان همچنین در ترکیب و تعویض های خود دچار اشتباهاتی شده است که تا به اینجا این تغییرات نامناسب باعث شده فصل با ناکامی آغاز شود . جا به جایی مگویان در پست های چپ و راست دفاع و تغیراتی که مربیان استقلال انجام می دهند تنها به ضرر تیم بزرگی همچون استقلال خواهد بود.

البته این را هم باید در نظر گرفت که منصوریان در تیم استقلال جوانگرایی را در دستور کار قرار داده اما شاید دستیاران منصوریان هم مشاوران خوبی برای وی نیستند.

از دیگر اشکالاتی که در این فصل با منصوریان همراه خواهد بود بحث این است که وی هنوز نمی داند تیم هایی بزرگی همچون استقلال و پرسپولیس نباید دفاعی عمل کنند بلکه این دو تیم باید با حملات هجمومی بازی را در دست بگیرند و این کاری است که منصوریان سرلوحه خود قرار نمی دهد و این همه باخت را برای هواداران استقلال به بار می اورد .همچنین منصوریان باید بداند تیم استقلال هواداران زیادی دارد که خواهان برد هستند و این همه باخت گاهی باعث می شود حمایت ها از روی او برداشته شود و به نوعی صبر آنها هم به پایان برسد چرا که عملا اگر منصوریان بخواهد به همین روال باخت های خود ادامه دهد بدون شک استقلال فصل را برای همیشه از دست می دهد .بنابراین حمایت ها تا حدی است و این مربی باید خیلی زودتر حساب کار دستش بیاید تا خدایی نکرده هوداران شمارش معکوس برای رفتن منصوریان در نظر نگیرند.

منصوریان آنروی فوتبال را می شناسد و چرخش 180 درجه ای سکو ها را هم دیده است پس باید دست به عصا تر حرکت کند که اگر غیر از این باشد دربی هفته ششم شاید منصوریان را که از مربیان جوان و با دانش است در ابتدای راه مهره سوخته کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
شش در چهار عزيز و محبوب
آخرین اخبار