المپیک ریو 2016؛

استارت بانوان بسکتبالیست امریکا در المپیک / سنگال نخستین حریف آمریکایی ها

تیم ملی بسکتبال بانوان آمریکا با یک بازی نسبتا ساده المپیک را آغاز می کند.

استارت بانوان بسکتبالیست امریکا در المپیک / سنگال نخستین حریف آمریکایی هابه گزارش خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، مسابقات بسکتبال بانوان المپیک ریو از گروه دوم مسابقات،  با دیدار تیم های آمریکا و سنگال از ساعت 7:30 به وقت تهران آغاز می شود . 

آمریکا – سنگال / استارت غول بسکتبال مقابل نماینده آفریقا 

تیم ملی بسکتبال بانوان ایالات متحده آمریکا که قدرتمندترین تیم مسابقات محسوب می شود  المپیک را با بازی نسبتا آسان مقابل سنگال آغاز می کند. 

سنگال که در جایگاه بیست و چهارم جهان قرار دارد المپیک را با بازی بسیار مشکل اغاز می کند و کار بسیار مشکلی را مقابل تیم اول جهان خواهد داشت، آن ها تنها نماینده آفریقا در المپیک هستند و تاکنون موفق به کسب مدال در سطح مسابقات المپیک و مسابقات جام جهانی نشده اند. 

بهترین مقام سنگال در مسابقات المپیک به سال 2000 باز می گردد که آن ها در جایگاه دوازدهم قرار گرفتند.

آمریکا اما شرایطی بسیار متفاوت دارد آن ها تیم اول جهان هستند و از بازیکنان بسیار خوبی بهره می برند و 7 مدال طلا و یک مدال برنز المپیک را در اختیار دارند و تاکنون 9 بار قهرمان جام جهانی شده اند. 

صربستان – اسپانیا / برادر کشی اروپایی ها در المپیک 

تیم های ملی بسکتبال بانوان صربستان و اسپانیا از سومین دیدار دور اول مسابقات گروه دوم بازی های المپیک از ساعت 9:45 امشب به مصاف یکدیگر می روند. دو تیم از نمایندگان اروپایی حاضر در این مسابقات هستند که رو در روی یکدیگر قرار گرفته اند.

صربستان تاکنون هیچ مقامی را در المپیک کسب نکرده است و حضور درخشانی هم در مسابقات جام جهانی نداشته است آن ها این روز ها در جایگاه چهاردهم جهان قرار دارند و تنها افتخارشان قهرمانی در مسابقات قهرمانی اروپا در سال 2015 است.

اسپانیا اما وضعیت متفاوتی دارد آن ها سوم جهان هستند و تاکنون دو مقام در جام جهانی به دست آورده اندو یک مقام سومی در مسابقات جام جهانی 2010 و یک مقام دومی در مسابقات جام جهانی 2014 حاصل تلاش بانوان اسپانیایی بوده است.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار