نرم افزار ارتباط با همکار دانشگاه پیام نور راه اندازی شد

معاون اداری، مالی دانشگاه پیام نورگفت: سامانه ارتباط با همکار با هدف ارتباط قوی‌تر بین استادان و کارکنان این دانشگاه طراحی شد.

حسنی معاون اداری، مالی دانشگاه پیام نور در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به سامانه ارتباط با همکار اظهار داشت: این سامانه با هدف ارتباط مستقیم و هرچه بهتر همکاران و استادان در واحدهای دانشگاهی سراسر کشور طراحی و راه اندازی شده است. 

وی ادامه داد: عدم ارتباط موثر بین مدیریت دانشگاه با کارکنان و کارشناسان یکی از اشکالات عمرانی دانشگاه پیام نور بوده که امید است با راه اندازی این نرم افزار اعضای هیات علمی و کارکنان بتوانند با یکدیگر ارتباط وسیع تری در زمینه های پژوهشی و تحقیقاتی داشته باشند.

حسنی گفت: این سامانه به نشانی Seh.pnu.ac.ir به منظور تسهیل و تسریع در ایجاد ارتباط با اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه ایجاد شده است.

معاون اداری مالی دانشگاه پیام نور یاد آور شد: امید است افتتاح این سامانه، راهکاری مناسب برای رفع این اشکال و رسیدگی به درخواست های مجموعه دانشگاه پیام نور باشد.

وی گفت:  امیدواریم که این سامانه به فراموشی سپرده نشود و خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور با طرح پیشنهادها و انتقادات اصولی از طریق این سامانه، باعث اجرای بهتر و اصلاح کاستی های موجود شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار