آموزش گام به گام دانش تجوید و آواشناسی قرآن + دانلود نرم‌افزار

این دوره آموزشی با تدریس استاد «موسوی بلده» ارائه شده و مشاهده جلسات آموزشی یا استفاده از بخش تعیین سطح آن به شما کمک می‌کند خطاهای احتمالی در خواندن قرآن را برطرف کنید.

به گزارش خبرنگار  حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دوره آموزشی تجوید قرآن کریم مجموعه‌ای از دروس سطح‌بندی شده است که از ابتدایی‌ترین نکات لازم برای زیبا خواندن قرآن تا قواعد پیشرفته علم تجوید و آواشناسی را با روشی جذاب و تعاملی در اختیار  علاقه‌مندان قرار داده است.

در این برنامه می‌توانید چند آیه را بخوانید و صدایتان را برای سامانه ارسال کنید تا بر اساس ارزیابی تخصصی این قرائت، بازخورد آموزشی متناسب با نیازتان دریافت کنید و با دریافت تأییدیه هر سطح به سطح بعدی وارد شوید.

این دوره آموزشی با تدریس استاد «سید محسن موسوی بلده» ارائه شده و مشاهده جلسات آموزشی یا استفاده از بخش تعیین سطح آن به شما کمک می‌کند خطاهای احتمالی در خواندن قرآن را برطرف کنید و عبارات زیبای کتاب خدا را بهتر و روان‌تر از گذشته بخوانید.


آموزش گام به گام دانش تجوید و آواشناسی قرآن + دانلود نرم‌افزار  آموزش گام به گام دانش تجوید و آواشناسی قرآن + دانلود نرم‌افزار



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار