برگزاری همایش قرآنی رضویون در بوشهر

همایش قرآنی رضویون در بوشهر برگزار شد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، از بوشهر، همزمان با دهه کرامت و فرارسیدن میلاد ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) همایش قرآنی رضویون در اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گفت:امروز افتتاحیه نخستین دوره تخصصی پرورش استعدادهای قرآنی برگزار شد که پس ازداوری و نفرات برتر معرفی خواهند شد.

حجت‌الاسلام سروستانی افزود: همچنین در این همایش حواله خرید تجهیزات مؤسسات و مراکز قرآنی مردمی که در مرکز شهرستان فعال هستند توزیع شد.

رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان نیز گفت: در حال حاضر بیش از275 موسسه در مرکز و خانه قرآن شهری و روستایی در استان فعال است که این موسسات همه مردمی بوده و اداره کل تبلیغات اسلامی استان بر آنها نظارت دارد و تلاش داریم تا پایان سال شمار این مؤسسات را به 320 مؤسسه برسانیم.

حسین ناصری با بیان اینکه بیش از 500 مربی متخصص در موسسات قرآنی فعالیت دارند، افزود: این مؤسسات بیش از 50 نوع فعالیت دارند که دوره‌های عمومی روخوانی و روانخوانی و دوره تخصصی تربیت مربی قرآنی از جمله این فعالیت‌هاست.

وی اضافه کرد: در ارزیابی فعالیت‌های قرآنیِ پارسال که سازمان دارالقرآن آن را انجام داد، اداره امور قرآنی بوشهر رتبه یک کشور را به‌دست آورد و در این رده‌بندی استان برتر قرآنی کشور معرفی شدیم.

 در پایان این همایش از 15 مؤسسه برگزیده و 12 کارشناس برتر اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات استان تجلیل شد.

انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.