حمله نافرجام به جان عبدالستارخواصی نماینده ولایت پروان

عبدالستارخواصی، نماینده مردم ولایت پروان درشورای ملی درمنطقه اشترشهر ولسوالی شینواری، دره غوربند ولایت پروان مورد حملات مسلحانه طالبان قرارگرفت.

حمله نافرجام به جان عبدالستارخواصی نماینده ولایت پروانبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، آقای خواصی شام روز گذشته در منزل اش مورد حمله قرار گرفت اما از این حمله جان سلامت برده است.

با این حال «محمدالماس زاهد» یک تن ازنمایندگان مردم ولایت پروان باتایید این رویدادگفت: عبدالستارخواصی نماینده مردم پروان از این حمله مسلحانه جان به سلامت برده و این حمله تلفات جانی و خسارات مالی در پی نداشته است.

به گفته آقای زاهد، عبدالستار خواصی به رخصتی تابستانی به ولسوالی غوربند در منطقه شان رفته بود‌ که ازسوی گروه طالبان مسلح مورد حمله قرارگرفت.

وی افزود که درگیری ازساعت ۷:۳۰ دقیقه شب گذشته الی ۱۲ جریان داشت و بعدآ نیروهای نظامی به منظورحفاظت خانه مسکونی آقای خواصی به ساحه رسیدند.

این نماینده مردم ازحکومت خواست، که در زمان رخصتی های تابستانی و زمستانی نمایندگان مردم در شورای ملی تدابیرویژه امنیتی را باید روی دست بگیرند، تا مخالفین مسلح دولت به آنان آسیب جانی و مالی نرسانند.

آوا نوشت: این چندمین بار است که خانه مسکونی عبدالستارخواصی نماینده مردم پروان ازسوی طالبان مسلح در این ولایت مورد حمله مسلحانه قرارمی گیرند.

انتهای پیام/

برچسب ها: افغانستان ، ولایت ، پروان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار