قراردادهای پسابرجامی چه ارمغانی برای صنعت خودرو کشور دارد؟

یک نماینده مجلس دهم گفت :خودرو سازان داخلی با توجه به دو اصل مهم قرار دادهای پسابرجامی شامل استفاده از دانش فنی و ارتقای صادرات ،می توانند اقدامات مناسبی در جهت ارتقای کیفی محصولات خود انجام دهند.

حمید گرمابی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس دهم شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان اشاره به بررسی قرار دادهای پسابرجام خودرویی درمجلس دهم اظهار کرد : به نظر می رسد بیشترقرار دادهای پسابرجامی خودرو با کشورهای اروپایی  متناسب با نیاز صنعت خودروی ایران باشد، ارتقای صادرات و کیفیت تولیدات داخلی از مهم ترین اهداف پیش رو صنعت خودرو است . 

وی ادامه داد :بازار داخلی و تولیدات صنعت خودرو کشور ظرفیت لازم را برای شرکت در بازار رقابت جهانی و صادرات دارد که این امر با بازار یابی مناسب می تواند جایگاه ایران را در صنعت خودرو ارتقا دهد . 

گرمابی در خصوص سیاست های پیش رو ارتقای صنعت خودرو سازی ایران گفت :خودرو سازان داخلی با توجه به دو اصل مهم قرار دادهای پسابرجامی شامل استفاده از دانش فنی و ارتقای صادرات ،می توانند اقدامات مناسبی در جهت ارتقای کیفی محصولات خود انجام دهند ،بنابراین افزایش این قراردادها باعث رشد و ارتقای صنعت خودرو سازی ایران  ، افزایش درآمد زایی و اشتغال زایی در کشور می شود . 

عضو کمیسیون صنایع ومعادن مجلس دهم شورای اسلامی افزود : عقد قرار دادهای متعدد خودرو با کشورهای صاحب نام با برندهای برتر جهان همچون آلمان ، فرانسه ،‌ایتالیا ،‌ کره و ژاپن  می تواند ما را در ارتقای کیفیت ، قدرت رقابت و بهبود وضعیت اقتصاد کشور یاری دهد .




انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
خودرو سازان داخلی و به خصوص گروه سایپا همونی روکه دارن تولید می کنن با کیفیت تحویل مردم بدن بهتره تا مردم مجبور نشن دائم تو نمایندگی باشن و از کارو زندگی بیفتن و آخرشم مشکل فنی خودروشون رفع نشه
آخرین اخبار