زارع در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان تشریح کرد:

تمهیدات خروج از کشور دانشجویان برای ایام اربعین

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: ستاد عتبات دانشگاهیان تهمیدات مورد نیاز برای خروج دانشجویان پسر در ایام اربعین را فراهم می کند.

تمهیدات خروج از کشور دانشجویان برای ایام اربعینمحمد زارع معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره فعالیت های این ستاد در ایام اربعین گفت: ستاد عتبات دانشگاهیان، تهمیدات مورد نیاز برای خروج دانشجویان پسر در ایام اربعین را فراهم می کند.

وی افزود: دانشگاه هایی که به صورت مستقل اقدام به اعزام دانشجویان برای پیاده روی اربعین می کنند با هماهنگی ستاد عتبات دانشجویی می توانند از تسهیلاتی که این ستاد برای خروج از کشور دانشجویان پسر فراهم می کند، استفاده کنند.

زارع همچنین در خصوص اعزام دانشجویان به عتبات در ایام عادی سال تصریح کرد: در دور جدید اعزام ها که از تیرماه شروع شده است، تا کنون 2 هزار دانشجو به عتبات اعزام شده اند.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان یادآور شد: این دور اعزام ها تا 8 آبان ادامه دارد و در این مدت بیش از 17هزار دانشگاهی به عتبات عالیات مشرف می شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار