سگهایی که خواب مردم دماوند را گرفته اند/ دو نفر قربانی شدند

رییس بیمارستان سوم شعبان دماوند گفت: حضور سگهای ولگرد در این شهرستان اسایش مردم را سلب کرده اند و حتی دونفر تا به حال جانشان را از دست داده اند.

مسعود مسلمی فرد رییس بیمارستان سوم شعبان دماوند در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: یکی از معضلات مردم شهرستان دماوند وجود زیاد سگهای ولگرد بوده که آسایش ساکنان این شهرستان را سلب کرده است.

وی با بیان این که بیمارستان سوم شعبان دماوند تنها بیمارستان این شهرستان است افزود: این مرکز درمانی هم به علت قرار گیری در حاشیه دماوند از وجود این حیوانات ولگرد بی نصیب نیست و روزانه شاهد حضور چندین سگ در این مرکز هستیم که باعث آزار و اذیت برای بیماران می شوند.

مسلمی فرد ادامه داد: متاسفانه  چند وقت پیش خانم بارداری که برای ویزیت به بیمارستان مراجعه کرده بود به خاطر وجود این سگها جنینش سقط شد و حتی کودکی در اثر گاز گرفتگی یک سگ جانش را از دست داد.

وی با  اشاره به اینکه مکاتباتی هم با شهرداری و ارگانهای زیربط انجام شده عنوان کرد: متاسفانه شهرداری هم به دلیل نبود اعتبارات تا به حال نتوانسته اقدامی جدی در این زمینه انجام دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رز
۱۹:۴۶ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
اقای رییسی تمام خانه های سهروردی اپادانه سگ دارند و صدای سگ خواب شبانه را گرفته ولگرد چیه صدای سگ در آپارتمانها بیداد میکنه و هیچ اعتراضی نمیشه کرد گوش شنوا کجاست
آخرین اخبار