سجادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

قالیباف یکی از کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری 96 است

سخنگوی جبهه پیروان گفت: قالیباف یکی از کسانی است که نامش در بین کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری سال آینده مطرح می‌شود.

کمال‌الدین سجادی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون احتمال کاندیداتوری محمدباقر قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 اظهار داشت: قالیباف یکی از کسانی است که نامش در بین کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری سال آینده مطرح می‌شود.

سخنگوی جبهه پیروان با اشاره به اینکه ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری از 22 فروردین ماه سال آینده آغاز می‌شود، گفت: بر این اساس نمی‌توان از الآن به طور قاطع گفت چه کسانی وارد عرصه انتخابات می‌شوند، اما با توجه به اینکه قالیباف سابقه چندین دوره کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری را دارد، ممکن است در  دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز شرکت کند.

وی در رابطه با احتمال پیروزی قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، تصریح کرد: انتخابات ریاست جمهوری در ایران پیچیدگی‌های خاصی دارد، به طوری که یک حرکت و حتی یک جمله وضعیت رأی‌ها را جابه‌جا می‌کند.

سجادی با اشاره به اینکه در انتخابات ریاست جمهوری سال 92  يك جمله روحانی كه "من حقوقدان هستم و سرهنگ نيستم" توانست فضای انتخابات را به کل عوض كند، گفت: در کشور ما به خصوص در هفته آخر منتهی به انتخابات یک سخنرانی، حرکتی سیاسی و حتی یک افشاگری باعث جابه‌جایی آرا می‌شود.

سخنگوی جبهه پیروان درباره علت سکوت رسانه‌ای قالیباف، اظهار داشت: بنده با استناد به آخرین صحبت‌هایی که از وی در رسانه‌ها به ویژه در انتقاد نسبت به عملکرد دولت دیده‌ام، قائل به سکوت خبری‌اش نیستم.

وی پیرامون علت شکست قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 گفت: یک سری عوامل به صورت سلسله مراتب نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سال 92 را رقم زدند.

سجادی با اشاره به اینکه سخنان روحانی در مناظره یکی از مواردی بود که باعث جابه‌جایی آرا در سال 92 شد، خاطر نشان کرد: اصولگرایان در آن برهه حدودا 49 درصد آرا را کسب کردند و اگر روی یک کاندیدا اجماع می‌کردند، امکان پیروزی‌شان قطعا افزایش می‌یافت.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار