انصاری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

"روحانی" با شرایط فعلی، گزینه مطلوب اصلاح‌طلبان در انتخابات96 است

حزب اتحاد ملت گفت: حسن روحانی قطعا و در هر شرایطی، کاندیدای اصلاح طلبان برای انتخابات 96 است.

غلامرضا انصاری عضو حزب اتحاد ملت در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به انتخابات 96 اظهار داشت: حسن روحانی قطعا در هر شرایطی، کاندیدای اصلاح طلبان برای انتخابات 96 است. 

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه موضع اصلاح طلبان نسبت به حمایت احتمالی اصولگرایان از روحانی چیست گفت: آنچه برای اصلاح طلبان از اهمیت برخوردار است، شرایط و مصلحت عمومی کشور بوده و بهترین گزینه برای افرادی که دغدغه امنیت ملی را دارند، در شرایط موجود، كه هنوز راديكاليسم و تندروى كشور را تهديد مى‌كند، شخص حسن روحانی است. 

انصاری درباره علت این حمایت عنوان کرد: دلیل چنین حمایتی می تواند این باشد که هم برجام به نتیجه مطلوبی برسد و هم اینکه خرابی های دولت سابق آواربردارى شود. تنها گزینه ای که می تواند در شرایط موجود کارساز باشد، روحانی است. 

وی همچنین درباره علت حمایت احتمالی اصولگرایان از روحانی گفت: در میان اصولگرایان، فردی که هم مقبولیت عمومی داشته باشد و هم بتواند با روحانی رقابت کند، وجود ندارد.

انصاری در پاسخ به این سوال که اگر روحانی شاخصه های اصلاح طلبی را کنار بگذارد، اصلاح طلبان بار دیگر از او حمایت می کنند گفت: به هر صورت، روحانی شرایط خودش را دارد. در سال 92 هم که ما از وی حمایت کردیم، از یک نیروی اصلاح طلب حمایت نکردیم بلکه به دلیل مصالح ملى و نجات كشور بود و قطعاً به همان دلائل درسال ٩٦حامى وی خواهيم بود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران درباره اینکه آیا روحانی گزینه "مطلوب" اصلاح طلبان است یا "ممکن" گفت: در شرایط حال، روحانی گزینه مطلوب ماست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار