زمان و مکان برگزاری نخستین نمایشگاه لباس عاشورایی مشخص شد

نخستین نمایشگاه لباس عاشورایی به همت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور از 26 مهر لغایت 2 آبان ماه سال جاری همزمان با دهه دوم ماه محرم در تالار وحدت برگزار می شود.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور،این کارگروه در راستای تحقق اهداف سبک زندگی اسلامی و ایرانی و استفاده از قابلیت های طراحی و دوخت و تولید در عرصه لباس های عاشورایی و هرچه بهتر برگذار کردن شعائر مذهبی و عاشورایی و تأثیر آن در شئونات مختلف اجتماعی و فرهنگی جامعه و کارکرد آن در سبک زندگی اسلامی و ایرانی، نخستین نمایشگاه لباس عاشورایی را در دوبخش اصلی و جنبی برگزار می‌کند.

تعظیم شعائر و احیای فرهنگ غنی اسلامی، ترغیب و تشویق طراحان برای ارائه ایده ها و طرح‌های لباس مذهبی، عزاداری و عاشورایی، ارج نهادن به زحمات پیشکسوتان، چهره های ماندگار و فعالان این عرصه، بررسی نقش لباس و کاربرد آن در ایام محرم و شیوه های انتقال فرهنگ عاشورا از جمله اهداف این نمایشگاه است.

گفتنی است؛ نخستین نمایشگاه لباس عاشورایی از 26 مهر لغایت 2 آبان ماه همزمان با دهه دوم ماه محرم در تالار وحدت واقع در خیابان حافظ،بلوار استاد شهریار برگزار می شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار