همراهی صاحب کمپ ترک اعتیاد برای ربودن شوهر زن جوان

به دلیل اعتیاد بهروز به تریاک و شکی که نسبت به وی بر مصرف ماده مخدر شیشه داشتم، از یک کمپ ترک اعتیاد درخواست کردم که بهروز را به کمپ ببرند و شبی که بهروز به کمپ منتقل شد ...

همراهی صاحب کمپ ترک اعتیاد برای ربودن شوهر زن جوان
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اواخر خرداد سال گذشته مرد جوانی با مراجعه به دادسرای جنایی تهران مدعی شد که با نقشه همسرش توسط چهار نفر مورد آدم‌ربایی قرار گرفته است و درباره جزئیات این آدم‌ربایی به محسن مدیر روستا؛ بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران گفت: همسرم چند مدتی بود که سر ناسازگاری با من داشت و دو مرتبه از من برای گرفتن طلاق شکایت کرده بود تا اینکه روز ششم خرداد ماه زمانیکه از شیفت شب کارم بازگشته بودم و در منزل مشغول استراحت بودم زنگ منزل به صدا درآمد.
 
بهروز چهل ساله اظهاراتش به بازپرس را اینگونه ادامه داد: همسرم به من گفت که سه نفر مقابل درب منزل منتظرم هستند اما زمانیکه به داخل بالکن رفتم تا ببینم چه کسانی منتظرم هستند، کسی پایین نبود، در این حین ناگهان همسرم درب بالکن را از پشت به رویم بست و سه مرد جوان ظاهرا معتاد پس از ورود به خانه به اجبار، من را به داخل ماشینی بردند و داخل ماشین نیز یک نفر دیگر حضور داشت، بعد از این ماجرا این چهار نفر من را به یک کمپ ترک اعتیاد منتقل کردند و پزشک آنجا از من آزمایش اعتیاد گرفت، پزشک کمپ با منفی اعلام کردن جواب آزمایش به مسئولان کمپ گفت نیازی به بستری شدن من در آن‌جا نیست.
 
بهروز در ادامه اظهاراتش به بازپرس گفت: بعد از چهار روز ماندن در کمپ با دادن مبلغی به یکی از مسئولان کمپ توانستم با پدر و مادر نگرانم تماس بگیرم و اعلام کنم که سالم هستم، بعد از 13 روز نیز از کمپ توانستم رها شوم و اکنون از همسرم به جرم آدم‌ربایی شکایت دارم.
 
با تشکیل پرونده آدم‌ربایی شکایت بهروز مورد بررسی قرار گرفت و با بررسی که از پزشک کمپ صورت گرفت مشخص شد ادعای بهروز مبنی بر منفی بودن جواب آزمایش اعتیاد صحت دارد.
 
19 دی سال گذشته همسر بهروز که به دادسرا احضار شده بود در مقابل بازپرس جنایی تهران قرار گرفت و در دفاع از خودش به بازپرس گفت: من به دلیل اعتیاد بهروز به تریاک و شکی که نسبت به وی بر مصرف ماده مخدر شیشه داشتم، از یک کمپ ترک اعتیاد درخواست کردم که بهروز را به کمپ ببرند و شبی که بهروز به کمپ منتقل شد پس از اعلام مسئولان آنجا بر مثبت بودن آزمایش بهروز، مبلغی را به حساب کمپ واریز کردم، افرادی که در کمپ بهروز را نگه داشتند در این ماجرا دخیل هستند و من تقصیری ندارم.
 
با اظهارات زن جوان وی با دستور بازپرس پرونده با قرار وثیقه یک میلیارد ریالی به اتهام معاونت در آدم‌ربایی بازداشت شد.
 
چند روز قبل، صاحب کمپ ترک اعتیاد به دادسرا احضار شد و اعتراف کرد بهروز را با درخواست همسرش به کمپ برده است که بازپرس امور جنایی تهران صاحب کمپ ترک اعتیاد را نیز به اتهام اخفای بهروز بازداشت و روانه زندان کرد.
 
منبع: تسنیم
 
انتهای پیام/
برچسب ها: کمپ ، تریاک ، اعتیاد ، آدم ربایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۲۶ مرداد ۱۳۹۵
خوبشان شد مگه مملکت بی کس و کارس هست که زن بیاد با نقشه وبا صاحب کمپ اون شوهر زندانی کنن بعدشم ثابت بشه که اصلآ اعتیاد نداشته حقشان هست