المپیک ریو 2016؛

گرشاسبی:وزیر ورزش پیگیر حق پایمال شده سلیمی است

مدیرکل امور وزارتی وزارت ورزش و جوانان از پیگیری های محمود گودرزی برای احقاق حق پایمال شده بهداد سلیمی خبر داد.

گرشاسبی: وزیر ورزش پیگیر حق پایمال شده سلیمی است/ جایگاه ایران باید در رنکینگ المپیک ارتقا یابدبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا گرشاسبی درباره عملکرد تیم ملی وزنه برداری در المپیک ریو، اظهار کرد: باید به فدراسیون وزنه برداری برای کسب 2 مدال طلا در المپیک ریو تبریک گفت. البته اگر در حق بهداد سلیمی، بی عدالتی صورت نمی گرفت قطعا ایران رکورد بهتری در وزنه برداری المپیک ثبت می کرد اما فرصت این تاریخ سازی را از ما گرفتند.

وی افزود: امیدوارم ورزشکاران ما در این چند روز باقی مانده تا پایان المپیک عملکرد خوبی داشته باشند. امشب هم که حسن یزدانی با طلای خود، کل ملت ایران را شاد کرد و به یقین به سایر ورزشکاران ما روحیه داد. از ورزشکارانی که در روزهای آتی مسابقه می دهند، می خواهم به گونه ای عمل کنند که جایگاه ایران در رنکینگ المپیک با کسب مدال های طلا بیشتر ارتقا یابد.

گرشاسبی ادامه داد: برخی حق کشی ها و بدشانسی ها در المپیک ریو، اجازه نداد تا ورزش ایران توانایی اصلی خود را نشان دهد.

گرشاسبی در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان ورزش کشور که در زمان برگزاری رقابت های المپیک در داخل ایران حضور داشتند، نمی توانستند ناداوری در قبال ورزشکاران کشور را پیگیری کنند، گفت: زمانی که نتیجه یک مسابقه اعلام می شود، در همان لحظه نمی توان کاری انجام داد. پس از ناداوری  در حق بهداد سلیمی، مسئولانی که در ریو حضور داشتند تلاش خود را برای احقاق حق این وزنه بردار انجام دادند اما  نمی توان نتیجه را برگرداند. با این حال با پیگیری وزیر ورزش به دادگاه بین الملل ورزش شکایت کردیم تا ثابت کنیم حق بهداد سلیمی پایمال شده است. جوانی که با وجود آسیب دیدگی خود را به المپیک رساند و در حرکت یک ضرب هم رکورد این رقابت ها را جابه جا کرد.

مدیرکل امور وزارتی وزارت ورزش و جوانان درباره اقدامات این وزارت خانه برای بازگشت روحیه بهداد سلیمی، توضیح داد: خوشبختانه وزیر ورزش اعلام کرده که به بهداد سلیمی پاداش طلا تعلق می گیرد. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار