هاشمی:

اتفاقات رقابت سلیمی برای یزدانی در حال تکرار بود/مدال علیزاده به بانوان ایرانی اعتماد به نفس می دهد

معاون مالی و اداری وزارت ورزش و جوانان گفت: بدشانسی و ناداوری ورزشکاران ما را از رسیدن به مدال های بیشتر محروم کرد.

هاشمی: اتفاقات رقابت سلیمی برای یزدانی در حال تکرار بود/ مدال علیزاده به بانوان ایرانی اعتماد به نفس می دهدبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان سید مناف هاشمی درباره عملکرد کاروان وزنه‌برداری در المپیک ریو گفت: این موفقیت را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم. وزنه‌برداری کاری کرد کارستان.اگر آن ناداوری‌ها برای بهداد پیش نمی‌آمد شاید شرایط کاروان ورزشی ایران حالا خیلی بهتر بود. 

وی افزود: امشب دیدیم که در مسابقه حسن یزدانی هم همان اتفاقات در حال تکرار بود  اما خدا کمک کرد و طلا گرفت. این مدال را به تمام مازندرانی‌ها و جویباری‌ها که کشتی در رگ‌هایشان می‌‌جوشد، تبریک می‌گویم.

هاشمی ادامه داد: عملکرد وزنه‌برداری در المپیک فوق‌العاده بود و درخشان‌ترین عملکرد را در تاریخ المپیک به نمایش گذاشتند.

وی درباره مقایسه عملکرد کاروان ایران با دوره قبل گفت: در این المپیک بدشانسی‌هایی آوردیم و ناداوری‌هایی شد که در آستانه کسب مدال،‌ ما را محروم کردند. در هر صورت ورزش است و این اتفاقات وجود دارد، اما امیدوارم در یکی‌، دو روزی که تا پایان المپیک زمان داریم، جایگاهی نزدیک به جایگاه المپیک لندن داشته باشیم تا خوشحالی مردم در روزها و ساعات آخر المپیک کامل شود.

معاون امور مالی وزارت ورزش و جوانان درباره مدال برنز کیمیا علیزاده بیان کرد: این موفقیت را به تمام بانوان ایران تبریک می‌گویم، با تمام محدودیت‌هایی که بانوان ما داشته‌اند مدال علیزاده راه را برای ورزشکاران زن باز کرد. این اتفاق بزرگ و این مدال برای آنها اعتماد به نفسی بوجود آورد و مسیر را برای دیگران باز خواهد کرد. امیدوارم کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش هم قدردانی خوبی از زحمات و تلاش‌های او داشته باشند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار