سرپرست پلیس فتا هرمزگان خبر داد

شناسایی مزاحم تلگرامی توسط پلیس فتا در بندرعباس

سرپرست پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان هرمزگان از شناسایی فردی که اقدام به ایجاد مزاحمت در شبکه اجتماعی تلگرام می کرد، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اخبار دریافتی پلیس، سرهنگ علی اصغر افتخاری سرپرست پلیس فتا هرمزگان در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت شخصی مبنی بر اینکه فردی از طریق شبکه اجتماعی تلگرام برای وی ایجاد مزاحمت می کند و شاکیه را تهدید به انتشار تصاویر شخصی کرده است، بلافاصله موضوع در دستور كار مأموران قرار گرفت.

این مسئول انتظامی با بیان این که مأموران پس از تحقیق و بررسی و انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و استعلامات به عمل آمده موفق به شناسایی متهم در استان قم شدند، افزود: در ادامه رسیدگی به پرونده، شاکیه به این پلیس دعوت که پس از ارائه مشخصات، متهم را شناسایی و اعلام داشت: حدود 2 سال قبل از طریق شبکه اجتماعی بیتالک با متهم آشنا شدم که بعد از مدت 2 ماه ارتباط مجازی از قصد و نیت او که با هدف خواستگاری بوده مطلع شدم و به دلیل برخی مشکلات با وی قطع رابطه کردم.

سرپرست پلیس فتا هرمزگان بیان داشت: با توجه به این که متهم در استان دیگری ساکن بود لذا پرونده به پیوست مستندات برای صدور نیابت قضایی و اقدامات قانونی دیگر تحویل دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس شد.

وی با توصیه به کاربران شبکه های اجتماعی بر رعایت عفاف و حجاب در جامعه و فضای مجازی تأکید کرد: عدم اشتراک گذاری تصاویر و اطلاعات شخصی در شبکه های اجتماعی می تواند فرد را از بسیاری آسیب ها همچون باج خواهی ها، سوءاستفاده ها، كلاهبرداری ها و هتک حیثیت ها مصون نگه دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار