کنعانی مقدم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

ولایتی با تغییر رویکرد و حمایت اصولگرایان در انتخابات 96 پیروز می‌شود

عضو جبهه ایستادگی گفت:اصولگرایان اگر در انتخابات ریاست جمهوری92 به نفع هم کنار می‌رفتند آرای آنها بیشتر از روحانی بود.

ذ
حسین کنعانی مقدم عضو جبهه ایستادگی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص حضور علی اکبر ولایتی در انتخابات ریاست جمهوری 96،گفت: در زمان انتخابات گذشته کنار رفتن ولایتی به نفع اصولگرایان را مطرح کردم.

وی در ادامه افزود: سمت و شخصیت افراد در انتخابات تعیین کننده نیست بلکه آرای مردم ملاک است. اگر در انتخابات92 اصولگرایان به نفع یکدیگر کنار می‌رفتند و از یک گزینه حمایت می‌کردند قطعا یکی از کاندیدای آنها رای می‌آورد و آرای بیشتری از روحانی بدست می‌آورد. 

کنعانی مقدم تصریح کرد: در انتخابات 92 شکسته شدن آرای اصولگرایان باعث رأی نیاوردن آنها شد و کاندیدا حاضر به کناره گیری به نفع یکدیگر نشدند. 

عضو جبهه ایستادگی گفت: در صورتی که یک کاندیدا در انتخابات، آرای خاکستری را با تغییر رویکرد مناسب جمع کنند و به این نتیجه برسند که همه از یک نفر حمایت کنند از این رو قطعا آن فرد پیروز خواهد شد. 

دبیر کل حزب ایران زمین افزود: به دلیل اینکه در کشور ما  آرای خاکستری تعیین کننده است و ترتیب منظمی ندارد و نامزد انتخاباتی باید بتواند به آنها نظم دهد و آرا را به نفع خودش در آورد، همانطور که احمدی نژاد و روحانی توانستند در دوره‌های گذشته از این ظرفیت استفاده کردند.

وی اظهار داشت: اگر یک بازسازی سیاسی در اصولگرایان صورت گیرد و به وحدت برسند که از ولایتی به عنوان یکی از گزینه هایشان حمایت کنند، وی می‌تواند با تغییر رویکرد و حمایت اصولگرایان پیروز شود.

عضو جبهه ایستادگی تاکید کرد: اگر اصولگرایان به اجماع برسند که یک نامزد بیشتر نداشته باشند، ولایتی می‌تواند جز نامزدهای آنها باشد اما ما چهره‌هایی هم داریم که در عرصه انتخابات قرار نگرفتند و شناخته شده نیستند اما با ظرفیت بالای‌شان، شرایط کسب آرای بیشتری را دارند.

کنعانی مقدم در واکنش به اینکه آیا ولایتی رئیس جمهور ایران می‌شود، گفت: اگر عقبه سیاسی کشور و جریان اصولگرایی همه پشت سر هم باشند، ولایتی می‌تواند رأی بیاورد زیرا در ایران هیچ چیز غیر ممکن نیست و بعد از احمدی نژاد متوجه شدیم که همه چیز امکانپذیر است.


انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار