3 تصادف در 2 روز در حوالی ورزشگاه آزادی ؛

مربی دوچرخه سواری در کما/ تصادف ستاره های دوچرخه سواری بانوان

تصادف دوچرخه سواران با خودرو ، یک مربی و 2 بانوی رکابزن کشورمان را دچار مصدومیت جدی کرد، حال مربی دوچرخه سواری وخیم اعلام شد.

 به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طی دو روز گذشته  چند سانحه رانندگی برای رکابزنان کشورمان در خیابان های اطراف ورزشگاه آزادی رخ داده است.

در نخستین سانحه 2 نفر از بانوان رکابزن کشور و مربی همراه تیم، هنگامی که در حال تمرین دور ورزشگاه آزادی بودند بر اثر بی احتیاطی رانندگان تصادف می کنند و دچار آسیب دیدگی می شوند.
 
خوشبختانه آتوسا عباسی قهرمان چند دوره رقابت های دوچرخه سواری که جزو این رکابزنان بوده، دچار آسیب جدی  نشده  تنها مشکل کوفتگی بدن پیدا کرده است .
 
همچنین رضا محمدی مربی چند دوره تیم هیات تهران و هیات هرمزگان و مربی تیم پیست باشگاه سپاهان کویر یزد نیز روز گذشته هنگامی که با موتور  بانوان دوچرخه سوار را هدایت می کرد، ناگهان به دلیل انحراف یک راننده از مسیر اصلی اش با وی برخورد کرد و حدود 20 متر محمدی به سمت جلو پرتاب شد. در حال حاضر  رضا محمدی دچار ضربه مغزی شده و در بیمارستان به سر می برد. 
 
لیلا وادی پور نیز از دیگر رکابزنان کشور است که او هم روز گذشته به خاطر تمرین دور ورزشگاه ،یک دستگاه وانت به او برخورد می کند و دچار سانحه می شود ودر نهایت دستش می شکند.
 
این اتفاقات طی دو روز گذشته برای ورزشکاران ما افتاده است که اگر مسئولان پیگیر راه اندازی مسیری مناسب برای رکابزنان می شدند این سوانح برای آنان رخ نمی داد.
 
در این خصوص با آرش امیدی فر مربی فدراسیون دوچرخه سواری مصاحبه ای انجام دادیم که وی اظهار کرد:متاسفانه رضا محمدی دچار ضربه مغزی شده است و صبح امروز برای یک لحظه از کما بیرون آمد، اما مجدد به کما رفت و به دلیل شدت تصادف رخ داده دنده هایش شکسته و از ناحیه ریه دچار پارگی شده است.
 

امیدی فر در خصوص شرایط بیمارستانی که محمدی در ان بستری شده است  تاکید کرد: محمدی در بیمارستان رسول اکرم(س) و در بخش اورژانس CPR بستری است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار