یاسوج؛

جذب 46 میلیارد ریال برای ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: 46 میلیارد ریال اعتبار برای ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان این استان اختصاص یافت که به طور کامل جذب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ فرید محبی گفت: ارائه خدمات فرهنگی یکی از مهمترین برنامه های کمیته امداد استان در حمایت از مددجویان زیر پوشش است.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در حال حاضر 12 هزار دانش آموز و دانشجو را زیر پوشش دارد و این افراد در طول سال از خدمات فرهنگی متفاوتی شامل کمک هزینه تحصیلی و کمک شهریه بهره مند می شوند.

محبی با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد برای ادامه تحصیل دانش آموزان در مناطق محروم تر این استان 6 مجتمع خوابگاهی شبانه روزی دایر کرده، بیان کرد: از این تعداد پنج مورد پسرانه و یک مورد دخترانه است.

وی عنوان کرد: این تعداد مجتمع خوابگاهی کهگیلویه و بویراحمد همه ساله با آغاز سال تحصیلی پذیرای بیش از 400 دانش آموز از محروم ترین نقاط این استان است.

محبی ابراز داشت: تسهیلات و امکانات‎ لازم برای‎ ادامه تحصیل دانش آموزان نیازمند کهگیلویه و بویراحمد از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) ایناستان فراهم است.

وی گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد با رسیدگی به مسائل آموزشی و تربیتی دانش آموزان و دانشجویان زیر پوشش و برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی و دیگر برنامه های فرهنگی برای رشد و ارتقای فرهنگ ایرانی - اسلامی بین خانوارهای زیر پوشش تلاش می کند.

محبی یکی دیگر از برنامه های فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد را غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و ایجاد کانون های موقت و دائم برای آنان دانست.

وی فراهم کردن زمینه تحصیل و پیشرفت دانش آموزان و دانشجویان زیر پوشش، حاکم کردن فرهنگ دینی و بالا بردن سطح نگرش و بینش افراد در راستای تحکیم بنیان خانواده ها را از مهمترین اهداف کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در ارائه خدمات فرهنگی اعلام کرد.

34 هزار و 594 خانوار با جمعیت 89 هزار و 584 نفر معادل 13.5 درصد جمعیت 700 هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان هستند.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.