گزارش؛

چطور بفهمیم چند سیم کارت به ناممان ثبت شده است؟

وجود سیم کارتهای بی هویت و سیم کارت های ثبت شده با هویت جعلی در کشور سبب شده تا وقوع تخلفات از طریق این سیم کارت ها در کشور شدت یابد.

به گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از وقتی که بعضی از اپراتورهای تلفن همراه بدون ثبت مشخصات افراد سیم کارت واگذار کردند سیل سیم کارت های بی هویت در کشور به راه افتاد و متعاقب آن با تشدید پدیده آزار دهنده مزاحمان تلفنی و برخی سو استفاده های دیگر از سیم کارت های بی هویت مواجه شدیم.

هرچند آمار مشخص و ثبت شده ای از تعداد سیم‌کارت‌های بی‌هویت فعال در کشور وجود ندارد اما برخی گمانه زنی ها این طور برآورد می کنند که حداقل 900 هزار سیم کارت بی هویت در کشور وجود دارد. در طی سال های اخیر سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بارها و به دفعات خواستار ثبت مشخصات صاحبان سیم کارتهای بی هویت شده است و ضرب الاجل هایی را برای قطع سیم کارت های بی هویت اعلام کرده است. و در نهایت هم به صاحبان تمام این سیم کارتها فرصتی داده شد که با ثبت کدملی خود مانع قطع سیم کارتشان شوند و کسانی که کد ملی خود را ثبت نکردند و سیم کارتشان بی هویت ماند با اجبار رگولاتوری به اپراتورها سیم کارت هایشان سوزانده شد.


چطور بفهمیم چند سیم کارت به ناممان ثبت شده است؟


اگرچه سیم کارت های بدون کد ملی در این مرحله بنا بر گفته رگولاتوری تماما قطع شدند اما همچنان این امکان وجود داشت که برخی سو استفاده کنندگان با در اختیار داشتن کدملی صاحب اصلی یک سیم کارتی از سیم کارتی که به اسم فرد ثبت شده سو استفاده کنند.

فراموش نکنیم که بسیاری هنگام خرید سیم کارت کپی شناسنامه و کارت ملی خود را به فروشنده داده اند اما سیم کارت خود را ثبت نکرده اند در نتیجه هیچ بعید نیست برخی فروشندگان سیم کارت با استفاده از این کپی های کارت ملی و شناسنامه و با ثبت کد ملی فرد از هویت او برای ثبت سیم کارت استفاده کنند.

از آنجایی که اگر تخلف یا مزاحمتی با سیم کارت ها صورت بگیرد مسوولیت های حقوقی آن تماما بر عهده صاحبان سیم کارت ها است لذا طبیعی است که هر فردی می بایست از این امکان برخوردار باشد که از تمام سیم کارت های ثبت شده به نام خودش مطلع شود.

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به همین دلیل وب سایتی برای استعلام گرفتن از تعداد سیم کارت هایی که به نام هر فرد ثبت شده است ایجاد کرده است.

سامانه استعلام تعداد خطوط مشترکین اپراتورهای تلفن همراه سایتی است که هر ایرانی حداقل یکبار باید آن را چک کند تا از تعداد سیم کارت هایی که به نامش ثبت شده اطلاع یابد و در صورت که مشاهده کند بدون آنکه بداند سیم کارتی به نامش ثبت شده است آن را سریع بسوزاند.


چطور بفهمیم چند سیم کارت به ناممان ثبت شده است؟

معضلاتی که سیم‌کارت‌های بی‌هویت ایجاد می کنند

شاید اولین چیزی که با آمدن نام سیم کارت های بی هویت به ذهن ما متبادر می شود پدیده مزاحمان تلفنی باشد.

مزاحمت های تلفنی از آن دست موضوعاتی است که بسیاری از مردم را در این سالها آزار داده است و وقت و هزینه های زیادی را به مردم،دادگاه ها و نیروهای انتظامی تحمیل کرده است.

اما اگر فکر می کنید مساله مزاحمت های تلفنی فقط به مزاحمت های شخصی محدود می شوند کاملا در اشتباه هستیدایجاد مزاحمت های تلفنی برای آتش نشانی،، پلیس110 اورژانس ها و سایر مراجع فوریتی علاوه بر گرفتن وقت اپراتورها، باعث تحمیل هزینه های زیادی به مراکز فوریتی کشور شده است.

طبق برخی از گزارش ها فقط در یکی از شهرهای استان خوزستان در بیش از 90 درصد تماس‌ها در روز با اورژانس، مربوط به مزاحمت های تلفنی است. با چنین آمار خیره کننده ای شاید بهتر بتوان تصور کرد که چه هزینه های هنگفتی هر روزه به مراکز فوریت های درمانی کشور تحمیل می شود.

اما از سیم کارت های با هویت جعلی فقط برای ایجاد مزاحمت های تلفنی استفاده نمی‌شود. در سال های اخیر بسیاری از خلافکاران همچون فروشندگان مواد مخدر از مشتری‌های اصلی این سیم‌کارت‌ها هستند.

سیم‌کارت‌هایی که به نام خود افراد خلافکار ثبت نیست و در نتیجه بار حقوقی هم نه برای فرد خلافکار بلکه برای صاحب اصلی سیم‌کارت که از همه جا بی خبر است، ایجاد می‌کند.

مشکلی دیگری که از جانب سیم‌کارت‌های بی‌هویت ایجا می شود به فروشندگان داروهای تقلبی و کالاهای بی‌کیفیت ماهواره‌ای مربوط می‌شود. در  سالها ی اخیر بسیاری از شبکه‌های ماهواره‌ای فروش کالا با سواستفاده از سیم کارت هایی که به نام افراد دیگر ثبت شده اقدام به فروش کلاها و داروهای تقلبی می کنند.

می توان گفت بیشتر کلاهبرداری‌ها و به خصوص کلاهبرداری‌های بانکی، پیامکی و اینترنتی از طریق سیم‌کارت‌هایی بی هویت یا سیم کارت هایی که به نام افراد ناشناس ثبت شده صورت می گیرد. برای مثال باید گفت احتمالا همه ما ایرانی‌ها حداقل یک بار با پیامک "شما برنده قرعه‌کشی شده‌اید" مواجه شده‌ایم که تقریبا اکثریت قریب به اتفاق این موارد کلاهبرداری بوده و به هر حال قربانیان خود را هم داشته و دارد.

اما معضل دیگری که توسط سیم کارت های بی هویت و یا سیم کارت هایی که با نام و نشان جعلی ثبت شده اند وجود دارد تشدید پدیده قاچاق مکالمه به کمک این سیم کارت ها است. بر اساس برخی آمارهای تایید نشده در حال حاضر صدها میلیاردتومان در سال به وسیله سیم‌کارت‌های با هویت جعلی یا بی‌هویت، قاچاق مکالمه انجام می‌شود.

مضرات سیم‌کارت‌های بی‌هویت برای کشور اما فقط محدود به حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی نیست و از این سیم‌کارت‌ها برای خرابکاری‌، جاسوسی‌ و هماهنگی‌ها برای انجام حمله به شخصیت‌هایسیاسی و اماکن امنیتی نیز استفاده می‌شود. به تعبیر دیگر این سیم‌کارت‌ها کاربردهای ضد امنیتی نیز پیدا کرده اند.

درواقع در این سال ها سیم کارت های بی هویت با همین مضرات و آسیب های تمام ناشدنی شان میلیاردها خسارت به اقتصاد ،امنیت و اجتماع ما وارد کرده و می کنند.

چطور بفهمیم چند سیم کارت به ناممان ثبت شده است؟

سایت استعلام سیم کارت چگونه کار می کند؟

در این وب سایت همه مشترکان چهار اپراتور اصلی کشور (همراه اول، ایرانسل، تالیا و رایتل) که که حداقل یک سیم کارت به نام خود در یک اپراتور داشته اند و کد ملی آنها هم به طور صحیح ثبت شده است قادر هستند از تعداد سیم کارت هایی که به نامشان ثبت شدهع مطلع شوند.
برای اطلاع از سیم کارت هایی که به نامتان ثبت شده است کافی است به آدرس اینترنتی
mobilecount.cra.ir رفته و مشخصات خود را وارد کنید تا از تعداد سیم کارت هایی که به نامتان ثبت شده اطلاع یابید.

چطور بفهمیم چند سیم کارت به ناممان ثبت شده است؟


نقاط ضعف سایت استعلام سیم کارت

اگر شما فقط یکبار اطلاعات خود را در سایت سامانه استعلام سیم‌کارت جستجو کنید، سامانه به مدت 10 روز به شما اجازه استعلام دوباره را نمی دهد. اما به نظر منطقی تر می رسید که از آنجایی که همواره این احتمال می‌رود که سیم‌کارت‌های جدیدی به نام فرد ثبت شود هر فرد می توانست هر لحظه که اراده می کرد و بدون محدودیت از سیم کارت های ثبت شده به نامش آگاهی یابد.

علاوه بر این اگر کسی هیچ سیم‌کارتی شخصا برای خود ثبت نکرده باشد به این دلیل که شماره رسمی به اسم خود ندارد در نتیجه نخواهد توانست که از سامانه مذکور استعلام بگیرد، در حالی که به نظر می رسد که می‌بایست حق استعلام از سیم کارت های ثبت شده به نام هر فرد مشمول همه افراد می شد و فقط محدود به مشترکان اپراتورهای موبایل نمی بود.


در سال های اخیر برخی از کشورهای از جمله نیجریه اپراتورهای فعال در کشور خود را موظف می کنند که در هنگام ثبت سیم‌کارت به نام هر فرد اطلاعات بیومتریک او همچون اثر انگشت و اسکن عنبیه و شبکیه چشم را دریافت کرده و نزد خود نگه دارند. جالب است بدانید که نیجریه در همین دو سال گذشته به دلیل نبود اطلاعات بیومتریک برخی سیمکارت‌های MTN، این اپراتور را 5.2 میلیارد دلار جریمه کرده است. شاید بد نبود اگر  با توجه به مضرات تمام ناشدنی سیم کارت های با هویت جعلی و بی هویت در کشورمان ما نیز چنین رویه ای را اتخاذ می کردیم.

به هر روی باید فعلا همین راه اندازی سامانه استعلام شماره های ثبت شده به نام هر مشترک را نیر با تمام محدودیت هایش به فال نیک گرفت و امیدوار بود که در سال های آتی رگولاتوری اطلاعات دقیقتری را از اپراتورها درخواست کند تا کمتر شاهد سو استفاده از نام دیگران برای انجام تخلفات با سیم کارت های موبایل  باشیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
واحد غلامی
۲۳:۳۸ ۲۹ آذر ۱۴۰۰
می خواھم بدانم چند سیم کارت بہ نام من است
Germany
حسن بیات ۸آبان ۱۳۶۷
۱۴:۱۱ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
چندسیم کارت به نامم ثبت شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
چند سیم‌کارت بنام من است
Iran (Islamic Republic of)
کبری رمضان پور
۰۹:۵۳ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
برام ارسال کتید
Iran (Islamic Republic of)
صمد جوانمردی اشناری
۲۳:۴۷ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
چندتا سیم کارت بنام من ثبت شده
Iran (Islamic Republic of)
رینب شیرلزی
۱۸:۵۵ ۰۴ آذر ۱۳۹۹
چند تا سیم کارت دارن
Iran (Islamic Republic of)
امین الله ناروی
۱۵:۵۲ ۲۱ مهر ۱۳۹۹
میخوام بدونم چندسیمکاری به اسم من ثبت شد
Iran (Islamic Republic of)
خیربی بی دهقانی مراد
۱۲:۴۵ ۰۳ مهر ۱۳۹۹
چند سیم کارت بنام است
Iran (Islamic Republic of)
الهام امینی نیا
۱۰:۴۱ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
خوب
Iran (Islamic Republic of)
پرستو عطای
۱۹:۱۹ ۲۹ تير ۱۳۹۹
عالی
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۱:۲۶ ۲۶ تير ۱۳۹۹
سلام می خواهم بدونم چند خط سیم کارت بنامم هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۸ ۲۲ تير ۱۳۹۹
با ارسال کد ملی بچه هامون میتونیم تعداد سیم کارتهاشون رو اسعلام کنیم
Iran (Islamic Republic of)
یروین رستمی فرد
۲۰:۰۷ ۲۱ تير ۱۳۹۹
اگر معلوم شود ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۴:۵۶ ۱۵ تير ۱۳۹۹
خوب
Iran (Islamic Republic of)
Azar
۰۵:۴۸ ۰۱ تير ۱۳۹۹
سلام میخوام بدونم چند تا خط ایرانسل بنام همینجور خط رایتل
Iran (Islamic Republic of)
حیدرلطیفی
۰۰:۰۴ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام.میخوام بدانم چند سیمکارت به اسم من است
Iran (Islamic Republic of)
علی ابوالی
۱۸:۵۸ ۲۸ خرداد ۱۳۹۹
میخوام بدنم چندتا خط دارم باشمارش
Iran (Islamic Republic of)
سکینه کشاورز رضا
۱۱:۴۷ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
چند سیم کارت به اسم منه
Iran (Islamic Republic of)
مریم بیت فرخی
۰۶:۵۶ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
شماره خطی که به اسم هست برام بفرست
Iran (Islamic Republic of)
نگین چاپاری گورابی
۱۰:۵۹ ۲۹ خرداد ۱۳۹۹
میخوام بدونم چندتا خط ایرانسل و همراه اول و رایتل به نام من هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۲ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
می‌خوام ببینم شماره خطی که اسمم هست چنده
Germany
محمدرضا جباری
۰۰:۲۴ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
چندسیمکارت ایرانسل و همراه اول با شمارش بنامم است
Germany
محمدرضا جباری
۰۰:۱۶ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
می خواهم بدانم چند سیم کارت بنامم است و شماره ها هم بدانم
Iran (Islamic Republic of)
محسن سلیمانی منفرد
۱۲:۵۸ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
لطفا بمن اطلاع دهید که از اپراتورهای همراه اول واریانس چند شماره خط به نامم ثبت و فعال است.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی حسینی
۲۳:۵۶ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
خطهای که به اسم مهدی حسینی هستن رو میخام
Iran (Islamic Republic of)
شهاب سلطانی
۱۶:۳۷ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
جواب بریم ارسال میشود یانه
Iran (Islamic Republic of)
محمد صید محمد خانی
۱۷:۴۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
میخوام بدونم چنتا خط به نام من هست وچجوری بسوزونم
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی جوان ذگلوجه
۲۳:۲۱ ۰۴ خرداد ۱۳۹۹
دریافت اطلات
Iran (Islamic Republic of)
مهسا باقری
۱۵:۰۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
می خوام ببینم چند.خط به ناممه
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۴:۵۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
نمیدونم
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا کاظمی
۱۲:۱۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
چندسال قبل یک سیم کارت ایرانسل به نام خودم گرفته بود بعد گمش کردم حالا سهام عدالت با همان شماره ثبت شده بود الان همان شماره سایت از من میخواهد شماره آخر 3236 می باشد خواهشمندم آن شماره را برای من بفرستید که دوباره برم از مخابرات به همان شماره بگیرم متشکر از شما ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
حمید فرهادی مال امیری
۲۲:۳۴ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
خواستم ببینم چند تا سیم کارت به اسمم هست همراه با شماره
Iran (Islamic Republic of)
بهمن
۰۲:۲۳ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
می خوام بفهمم چن تا خط به نامم هست
Iran (Islamic Republic of)
رضافکور
۰۴:۴۹ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
سیم کارتهای مفقودی
Iran (Islamic Republic of)
عبدالباسط قشمی
۲۳:۴۷ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
لطفا برام جواب بفرست چندتا سیم به اسم منه وچه شمارهای هست
Iran (Islamic Republic of)
رضاطاھری
۱۱:۲۲ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
میخوام بدونم چند خط ب نامم ھست شمارہ ھاش چندہ
Iran (Islamic Republic of)
چنور گلی طوماراآغاج
۰۲:۰۹ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
ببینم سیم کارتم ثابت شده
Iran (Islamic Republic of)
بهرام فیروزی
۱۱:۰۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
خوب
Iran (Islamic Republic of)
Saeed
۱۵:۱۷ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
خواستم ببینم سیم کارتم بنام خودم هست یا نه
Iran (Islamic Republic of)
نادعلی پرنداخ
۰۰:۴۳ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
رویت شماره ای به اسم من متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
الهام کاظمی
۱۰:۵۱ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
میخوام بدونم سیمکارت ثابتم به اسمم هست
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه خلیلی نژادقاضیانی
۱۵:۴۴ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
چندتاسیم کارت به نام من است
Iran (Islamic Republic of)
یلدا پزشکی
۰۴:۲۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
خواستم درخواست چند سیم کارت به نامم ثبت شده قابل استفاده هست
Iran (Islamic Republic of)
یلدا پزشکی
۱۳:۲۲ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
استعلام سیم کارت به نامم ثبت شده
Iran (Islamic Republic of)
محمود باقرپور
۰۳:۲۴ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
میخواستم ببینم شماره تلفن به اسم خودوه چون خیلی وقته خریداری کردم و یادم نیست
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۲:۱۴ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
من یک سیم کارت دارم نمیدونم شمارش چنده باید چه کار کنم
Iran (Islamic Republic of)
زهرا احمدی
۲۱:۰۹ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
دانستن چند سیم‌کارت به نام
Iran (Islamic Republic of)
شا هين قنبري هنكروان
۱۶:۰۸ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
ميخوام ببينم سيم كارت به اسم دارم
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسین خانی
۲۲:۳۹ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
می خواستم ببینم سیم کارت به اسم خودمه
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه کاریزنوی
۱۸:۲۶ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
میخوام بدونم چند سیمکارت به بنامهست
Iran (Islamic Republic of)
یونس
۱۴:۴۸ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
سیمکارتهای به نام
Iran (Islamic Republic of)
حسین شریفی
۱۳:۱۸ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
سیم کارت مال من هستش
Iran (Islamic Republic of)
مهدی مهدوی
۰۰:۵۳ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
میخوام بدونم چند تا سیمکارت به نامم
Iran (Islamic Republic of)
حسن زاکری
۱۵:۰۱ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
میخوام بدونم چند تا سیم کارت به نامم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
سلام میخواستم بدونم چند سیم کارت ب نام
Iran (Islamic Republic of)
حسن شریفی
۱۶:۴۹ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
چطور بفهمم چنتا سیم کارت به نام من هستن
Iran (Islamic Republic of)
منصورزارعی
۱۴:۴۶ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
خوب
Iran (Islamic Republic of)
مسلم قهرمان نژاد
۲۰:۲۶ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
چور بفهمم چند سیم کارت به اسمم هست
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۴:۳۳ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
خیلی مسخره هست یک بار نشد جواب بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
سلام چطور بفهمیم چن سیم کارت به تاکنون هست
Iran (Islamic Republic of)
پ
۲۱:۵۴ ۲۸ دی ۱۳۹۸
چطور تاریخ خرید سیم کارت رو بفهمیم؟
Iran (Islamic Republic of)
معصومه عربی
۲۳:۰۰ ۲۷ دی ۱۳۹۸
میخوام بفهمم چند عدد سیمکارت ب نامم و شمارشان چیست
Germany
ح ز
۱۷:۵۰ ۰۹ دی ۱۳۹۸
سلام چطور میشه تاریخ خرید یا استفاده از سیم کارتو متوجه شد
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۱۹:۵۶ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
سلام اگر شماره سیم کارت هاتون نمیدونین یا میخاین بدونین چندتا سیم کارت به اسمتونه برید مخابرات و استعلام بگیرید و اونجا هم میتونید هرکدومو که نخاستین از اسمتون حذف کنین
Iran (Islamic Republic of)
کریم شنوف
۲۰:۱۴ ۱۱ آبان ۱۳۹۸
سیم کارتم دست دوستم دادم میخوام بهش زنگ بزنم ولی شماره را فراموش کردم فقط چهار شماره اخری یادم چیکار کنم تا بقیه شماره را بدست بیارم
Iran (Islamic Republic of)
عزیزه
۰۷:۵۸ ۰۱ آبان ۱۳۹۸
سلام میخوام بدونم کدوم سیمکارتم اصلیه وچه مزایایی داره سیمکارت خریدم جدیدنمیدونم چی به چیه
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۷:۴۴ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
سلام میخواستم بدونم اگه سیم کارت به نام خودم نباشه و سوخته باشه میشه باز فعالش کنم یا نه
Iran (Islamic Republic of)
قاطع صباحی مقدم
۰۵:۵۵ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
چنتا سیم کارت بنامم هست وشمارهاشن میخوام
Iran (Islamic Republic of)
علی رحیمی
۰۸:۳۵ ۰۳ مرداد ۱۳۹۸
دیوانم کرده جواب نمیده
Iran (Islamic Republic of)
المیرا صفرزاده
۲۱:۴۳ ۱۹ تير ۱۳۹۸
میخوام بدونم چندتا سیم کارت بنام هست
Iran (Islamic Republic of)
Hgp
۲۲:۳۶ ۲۱ دی ۱۳۹۷
با سلام
من از این کد استفاده کردم هیچ جوابی برام نیامد
Iran (Islamic Republic of)
میثم بابازاده یانسری
۲۳:۵۹ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
شمارهایی که از ایرانسل دارن میخوام بدونم
Iran (Islamic Republic of)
سمیه حسنوند
۱۱:۰۳ ۲۵ آذر ۱۳۹۷
می خوام بدونم چندتاخط دارم شمارشون فراموش کردم چطورشماره هام پیداکنم ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۹ ۱۵ مهر ۱۳۹۷
سلام.من میخاستم بدونم چطور میتونم بفهمم که سیمکارتی که به نام گرفته شده و الان دست یکی دیگه الان داره استفاده میشه.اگر داره استفاده میکنه تاریخ فعال سازی میخام بدونم .سیمکارت خودم براش خریدم
United States of America
شهره امیری خان زاده
۱۳:۵۸ ۲۹ مرداد ۱۳۹۷
شماره هایی که به نامم هست
Iran (Islamic Republic of)
حمید شیرمحمدی چگنی
۱۱:۴۶ ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
چند تا سیم کارت ایرانسل و همراه اول به نام من ثبت شده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۱۳ تير ۱۳۹۷
میخوام بدونم چندسیمکارت بنامم ثبت شده باچه شماره هایی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
حبیب اله حبیبی
۱۶:۵۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
میخوام ببینم چند تا خط تلفن بنامم هست
Iran (Islamic Republic of)
راحله سادات میرزایی
۰۰:۰۶ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
من ۸ساال پیش سیمکارتموگم کردم میخوام غیرفعال کنم شمارمونمیدونم لطفاراهنمایی کنیدباچه کدی بزنم بتونم سیمکارتهای که به نامم شده ببینم
Iran (Islamic Republic of)
مرسده
۱۵:۲۹ ۳۰ فروردين ۱۳۹۷
چرا شماره میدم ارور میده
Iran (Islamic Republic of)
سیدمهدی هاشمی
۲۳:۳۹ ۰۹ فروردين ۱۳۹۷
من ۷سیمکارت بناممه نمیدونم ازکجا نمیتونمم کاری کنم راهنماییم کنید
Iran (Islamic Republic of)
يوسف فريس
۱۱:۴۳ ۰۴ فروردين ۱۳۹۷
سلام و تبريك سال نو من سيم كارت ايرانسل به نامم هس ولي نه شمارشو ميدونم ونه ميدونم دست كيه ميخوام قطعش كنم كه مورد سو استفاده قرارنگيره اگه بشه ازطريقه نت قطع كنم متشكرم
Iran (Islamic Republic of)
فیض اله مرادی
۱۱:۵۰ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
خواهشن جوابدید دوتاسیم کارت گم کردم شمارهاش یادم نیست خاهشا جواب بدین.
Iran (Islamic Republic of)
فیض اله مرادی
۱۱:۵۰ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
خواهشن جوابدید دوتاسیم کارت گم کردم شمارهاش یادم نیست خاهشا جواب بدین.
Iran (Islamic Republic of)
فیض اله مرادی
۱۱:۵۰ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
خواهشن جوابدید دوتاسیم کارت گم کردم شمارهاش یادم نیست خاهشا جواب بدین.
Iran (Islamic Republic of)
Alireza
۱۳:۴۰ ۲۷ دی ۱۳۹۶
با سلام اقا ب شما ادرس لینک داده اونو توی صفحه دیگه ای بزنید اونجا از شما مشخصات میخواد وارد کنید مشاهده میکنید چند تا سیم ب نام شما هستش.و یا ارسال کد ملی ب شماره 3000504901
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۲۵ دی ۱۳۹۶
منکه نفهمیدم چجوری باید فهمید چندتا سیمکارت بناممه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۲۲ دی ۱۳۹۶
واقعا از کجا باید بفهمیم
Iran (Islamic Republic of)
سادات
۰۶:۲۰ ۰۷ دی ۱۳۹۶
باسلام من چندسال پیش سیم کارتم گم کردم الان دست یک نفر است آیا مخابرات سیم که فعال نبوده را سوخته و واگذار کرده
Netherlands
هیوا
۱۳:۱۷ ۲۰ آبان ۱۳۹۶
چه شماره های ب نام هست
Iran (Islamic Republic of)
داراباسدی
۱۶:۱۸ ۱۵ آبان ۱۳۹۶
میخوام ببینم چند تا سیم کارت به ناممه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۰۲ آبان ۱۳۹۶
سلام از طریق اپلیکشن ایرانسل من میتونید بفهمید چه شماره هایی با کد ملی شما ثبت شده موفق باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۲ ۱۷ مهر ۱۳۹۶
سلام خسته نباشین یه سیم کارتم چندسال پیش گم شده بودیه نفرهم گوشیش گم شده حالااونی که گوشیشوپیداکرده یانمیدونم رواون گوشی سیم کارت بنام من انداخته طرف هم رفته ازمن شکایت کرده حالانمیدونم چیکارکنم بخاطرآین مشکلم که شنبه دادگاه دارم اگه نتونم ثابت کنم میرم زندان واین کارکل ایندموبهم میزنه اینده شغلیم خراب میشه
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل
۰۰:۳۳ ۲۰ شهريور ۱۳۹۶
والا نفهمیدیم چن تا و چه شماره هایی بناممه
Iran (Islamic Republic of)
Mehdi
۰۱:۳۳ ۱۹ شهريور ۱۳۹۶
چطور بفهمیمم چند سیمکارت به نام ما هست لطفا پاسخ بدید
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۰:۳۵ ۱۷ شهريور ۱۳۹۶
چطوری مطلع شویم شماره های ثبت شده به نامم چند هست
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۰:۳۵ ۱۷ شهريور ۱۳۹۶
چطوری مطلع شویم شماره های ثبت شده به نامم چند هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
سلام،
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۲۱:۱۹ ۱۲ شهريور ۱۳۹۶
سلام لطفا جواب منو بدید هشت نه سال پیش سیم کارتی ایرانسلی گرفتم از یه موبایل فروشی تو یه شهر که حتی خیابونش یادم نیست چه برسه به موبایل فروشیه وکل کارام را با اون سیم کارت انجام میدام چند وقت پیش متوجه شدم که این سیم کارت به نام من نیست حالا من اون سیم کارت را گم کردم راهی هست بتونم دوباره سیم کارت را بگیرم لطفا راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
دو تا ایرانسل دارم میزنه 0تا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
من شناسنامه و کارت ملیم رو ازم دزدیدن و حالا یه سیم کارت به نامم هس و نمی دونم این سیم کارت کی به نامم شده رفتم مخابرات برای همراه اول نگاه کرد و شماره روبهم داد میخوام از طرف شکایت کنم ولی نمی تونتم معلوم نیست با این سیم کارت چیکارا کرده این خطم خاموشه برای همراه اول باید بری مخابرات و برای ایرانسل باید بری نماینگی شهرتون با یه کارت شناسایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۱۲ مرداد ۱۳۹۶
عالی
Iran (Islamic Republic of)
بهناز
۱۹:۳۳ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
سلام خسته نباشین یه سیم کارتم چندسال پیش گم شده بودیه نفرهم گوشیش گم شده حالااونی که گوشیشوپیداکرده یانمیدونم رواون گوشی سیم کارت بنام من انداخته طرف هم رفته ازمن شکایت کرده حالانمیدونم چیکارکنم بخاطرآین مشکلم که شنبه دادگاه دارم اگه نتونم ثابت کنم میرم زندان واین کارکل ایندموبهم میزنه اینده شغلیم خراب میشه
Iran (Islamic Republic of)
ایدین
۱۷:۱۱ ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
چند تا سیمکارت بنامم ثبت شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۲۸ تير ۱۳۹۶
با سلام
چه جوری میشه بدونید سیم کارتهایی که بناممون هست چه شماره هایی دارن ؟
۱۲
آخرین اخبار