منصور سهراب‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

شاید «ناردون 2» را بسازیم

«ناردون» جدیدترین اثر سینمایی به کارگردانی فریدون حسن پور است که این روزها روی پرده سینماها قرار دارد.

منصور سهراب‌پور تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص استقبال مخاطبان از فیلم «ناردون» گفت: در مجموع از همان ابتدا یعنی زمان خواندن قصه، پیش‌بینی استقبال خوب مخاطب را داشتم.

وی افزود: «ناردون» فیلمی است قصه‌گو و مخاطب‌پسند که برای جذب مخاطب به شوخی‌های سخیف و کلامی متوسل نشده. به نحوی که تماشاچی تعریف واقعی سینما را در آن می بیند.

وی ادامه داد: این فیلم در آپارتمان و فضای محدود فیلمبرداری نشده و بازیگران نیز در شرایط جغرافیای خاص انرژی گذاشته و قصه‌ای شیرین و شادی بخش که نیاز امروز جامعه ماست، برای مخاطب تعریف شده است.

این تهیه‌کننده تصریح کرد: گرایش مخاطبان در ایران به سمت فیلم‌های قصه محور است. فیلم‌هایی که برای خنداندن به هر وسیله‌ای متوسل نمی‌شوند. متاسفانه بعضا فیلم‌های تولیدی بخصوص در سینمای کمدی قصه‌گو نیستند و این کمبود ما در سینماست.

وی اضافه کرد: درست است که سینما به فضای تلخ و بیان واقعیات نیاز دارد، اما فضای عمومی هر جامعه‌ای نیاز به خنده و شادی هم دارد. در واقع آثار کمدی، سوپاپ اطمینانی برای فضای سینما و بالانس بین تلخی و شیرینی آثار خواهد بود.

سهراب‌پور تصریح کرد: در کنار اینکه سینما مکانی سالم برای سرگرمی و تفریح مخاطب است، باید توجه داشت محصولی به آن ها ارائه بدهیم که احساس باخت نکنند و برای رفتن به سمت سالن های سینما پشیمان نشوند.

این تهیه‌کننده ادامه داد: ساخت فیلمی قصه‌گو به معنای واقعی، ایجاد فضای کمدی غیر سخیف و از همه مهمتر عدم کم‌فروشی تهیه کنندگان در ساخت و ارائه فیلم های سینمایی دست به دست هم می دهد تا فیلمی دیدنی و جذاب تولید شود. 

سهراب‌پور در بخش پایانی صحبت‌های خود درباره ساخت «ناردون 2» بیان کرد: هر فیلم مرزی از استقبال مخاطب را دارد که  اگر به آن برسد، می‌توان به منظور پاداش به مخاطب قسمت دوم فیلم را ساخت.


انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار