مسئول دفتر ستاد انتخاباتی ترامپ در کلرادو یک پسر 12 ساله است

یک نوجوان 12 ساله در ستاد انتخاباتی ترامپ در کلرادو مسئولیت تبلیغات و هماهنگی را بر عهده دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وب‌سایت تایم، یک نوجوان 12 ساله اهل کلرادو به نام "وستون ایمر" مسئول دفتر ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ – نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا – در شهر جفرسون است.

در حقیقت مادر وی مسئول هماهنگی دفتر ترامپ این شهر است. اما بر اساس گزارش‌های یک شبکه خبری محلی، فرزند وی مسئولیت تبلیغات برای این نامزد انتخاباتی را بر عهده دارد.

ایمر پشت یک میز در دفتر ستاد انتخاباتی ترامپ می‌نشیند و با حامیان این کاندیدا تماس می‌گیرد. وی همچنین مسئول هماهنگی میان داوطلبان کمک مالی به این ستاد است. او گفت امیدوار است تجربیاتش برای همسالان خود الهام بخش باشد تا آن‌ها نیز دست به اقدامات مشابهی بزنند.

او به شبکه خبری محلی "کی‌دی‌وی‌آر" گفت: "مشغول شوید! من می‌خواهم همین را بگویم. فقط مشغول شوید. کودکان باید آموزش (سیاسی) ببینند."

مادر ایمر اظهار کرده است کار در دفتر انتخاباتی ترامپ، توانسته است پسرش را به خوبی با فرآیند انتخابات آمریکا آشنا کند. وی گفته است این امر پیش از آغاز کار مدارس در پاییز برای فرزندش بسیار مفید بوده است.

وی افزود: "والدین در برابر آموزش فرزندانشان مسئولند."

ایمر نیز گفت انجام کارهای دفتر انتخاباتی ترامپ موجب شده است به سیاست علاقه‌مند شود. او در مصاحبه با این شبکه خبری گفت: "در انتخابات سال 2040 نام من را در میان نامزدهای انتخاباتی مشاهده خواهید کرد. من بارون ترامپ – فرزند دونالد ترامپ -- را به عنوان معاون خودم انتخاب خواهم کرد."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار