میر‌دورقی:

مصدو‌میتم مانع از حضور در لیگ بلغارستان شد+عکس

باز‌یکن سابق استقلال تهران گفت: مصد‌ومیت از ناحیه پا مانع از حضورم در لیگ بلغارستان شد.

آرمین میر‌دورقی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فو‌تسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: من در تمرینات دچار پارگی رباط پا شدم بر این اساس پایم را امروز دکتر کیهانی عمل می‌کند و تا چند ماه آینده بهبودی خود را به دست آورم.

وی درباره وضعیت حضورش در لیگ بلغارستان گفت: در حال حاضر تمر‌کزم روی پای آسیب دیده‌ام است. اگر مراحل درمانی‌‌ پایم به خوبی پیش برود در آن صورت نیم فصل دوم می‌توانم در لیگ بلغارستان بازی کنم.

میر‌دورقی درباره کیفیت لیگ بلغارستان گفت: حضور در لیگ بلغارستان سکوی پرتاب به سمت اروپا است. همچنین یک پیشنهاد از لیگ لیتوانی دارم که به این پیشنهاد هم فکر می‌کنم. همچنین برادرم مبین میر‌دورقی با تیم لو‌کوموتیو از لیگ بلغارستان قرارداد بسته است که این تیم در رده دوم لیگ بلغارستان قرار دارد.

با‌زیکن سابق استقلال تصریح کرد: مطا‌لباتی از سه باشگاه استقلال تهران، استقلال اهواز و فولاد یزد داشتم که به خاطر حضور در لیگ بلغارستان از ‌طلبم گذشت کردم.

میردورقی تصریح کرد:فشارهای زیادی در فوتبال ایران به من و برادرانم وارد شد،اما ایستادیم تا حق خود را از فوتبال بگیریم و ثابت می کنیم سطح بازی ما در چه حدی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مطمئن نبودم که پایم را به تیغ جراحی بسپارم، بر این اساس هیچ کدام از مسئولان و مربیان اطلاعی از ‌وضعیتم ندارند تا به ملاقات من بیایند.

مصدو‌میتم مانع از حضور در لیگ بلغارستان شد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۰۲ شهريور ۱۳۹۵
انشالله به سلامتی. خیلی در حق شما و برادرانت ظلم شد. خدا بزرگ است انشالله به آرزوهایم خوبتان میرسید.
آخرین اخبار