ذاکری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

روحانی ریاست جمهوری‌اش 8 سال است/اصولگرایان برای رأی آوردن به میدان نمی‌آیند

عضو حزب اعتماد ملی گفت: با توجه به تجربه 8 ساله بودن ریاست جمهوری در کشور ما، رئیس جمهوری روحانی 8 ساله می‌شود.

ooمحمد باقر ذاکری عضو حزب اعتماد ملی در گفت‌ و گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخصوص به وحدت رسیدن اصولگرایان در بزنگاه های سیاسی مانند انتخابات،گفت: اصولگرایان ممکن است فردی را که از لحاظ سیاسی و رای آوری قوی باشد را برای انتخابات96 معرفی کنند یا اینکه  به نتیجه برسند که از روحانی حمایت کنند.

وی در ادامه افزود: اصولگرایان برای رأی آوردن به میدان نمی‌آیند آنها برای ساختن شور و انگیزه های مختلفی که وجود دارد وارد عرصه انتخابات می‌شوند و احتمال به وحدت رسیدن آنها برای معرفی کاندید ضعیف است.

عضو اعتماد ملی تصریح کرد: تجربه نشان داده در یکسری انتخابات حساس در حالی که همه شرایط برای کاندید اصلاح طلبان فراهم بود اما طیف اصلاح طلبی دچار چند دستگی شد و تعدد کاندیدا باعث شد آنها پیروز نشوند البته این موضوع ثابتی نیست چرا که در آن زمان جبهه اصلاحات دچار این مشکل شده بود و  در حال حاضر اصولگرایان با این مشکل مواجه هستند.

وی اظهار داشت: اصلاح طلبان دیگر در انتخابات 92 تجربه تلخ 84 را تکرار نکردند اما در مقابل اصولگرایان دچار چند دستگی شدند و تعدد کاندیدا داشتند و در حال حاضر در میان اصولگرایان اتحادی دیده نمی‌شود اما طیف اصلاح طلب متحد تر هستند.

ذاکری در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به تجربه 8 ساله بودن ریاست جمهوری در کشور ما روحانی ریاست جمهوری‌اش 8 سال است و این  طبیعی است که اصلاح طلبان به جز وی کاندید دیگری نداشته باشند و از او حمایت کنند و دلیلی هم برای اختلاف نظر بین اصلاح طلبان وجود ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار