ساماندهی 6 واحد آپارتمان در دانشگاه تهران

سرپرست طرح ساماندهی دانشگاه تهران از ساماندهی 6 واحد دستگاه آپارتمان در ضلع شرقی این دانشگاه خبر داد.

علی محقر سرپرست طرح ساماندهی دانشگاه تهران  در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت:  طی مصوبه سال 1383 هیات دولت برای توسعه فیزیکی دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران، طرح ساماندهی این 2 دانشگاه تصویب و به اجرا رسید. 

وی ادامه داد: نیمی از طرح انجام شده و بخشی از اطراف دانشگاه هم زیر نظر دانسگاه تهران و علوم پزشکی تهران ساماندهی شده است. 

سرپرست طرح ساماندهی دانشگاه تهران افزود: مستند قانونی که در این موارد به آن عمل می‌شود لایحه قانونی نحوه خرید و تملک املاک و اراضی برای اجرای برنامه‌های عمومی، عمرانی و نظامی دولت مصوبه سال 1358 شورای عالی انقلاب فرهنگی است که به موجب مقررات این لایحه اگر در محدوده طرح دولتی، ملک دولتی وجود داشته باشد دستگاه اجرایی که در محدوده طرح مصوب است به صورت بلاعوض باید طرح خود را به مجری طرح و اگذار کند.

محقر بیان داشت: این شش واحد متعلق به وزارت جهاد کشاورزی است که برای رعایت نظامات قانونی و اداری مربوطه که مقصود از آن نظامات، رسیدگی به درخواست‌های دستگاه‌های اجرایی است برای تعیین بهره‌بردار نزد معاونت حقوقی نهاد ریاست‌جمهوری کمیسیون تعیین بهره‌بردار تشکیل می‌شود.

وی اظهار داشت: این کمیسیون به درخواست طراح اصلی آن دانشگاه تهران رسیدگی‌های لازم را انجام داده و با توجه به نظامات حاکم بر موضوع و مقررات تشخیص داده شد.

محقر یادآور شد: امیدواریم تعداد باقی‌مانده از املاک دولتی که در محدوده طرح ساماندهی دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران قرار دارند با التفات به مقرراتی که مستند درخواست دانشگاه بوده املاک را به مدیریت طرح ساماندهی واگذار کند تا طرح در بازه زمانی کوتاهی اجرا شود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار