تريبون آزاد سيما برای دولتمردان

به مناسبت هفته دولت، اعضاي هيئت دولت در ويژه برنامه هاي گفت و گو محور سيما در شبكه هاي يك، دو و خبر ضمن گفت و گو با مردم به تشريح عملكرد حوزه كاري خود مي پردازند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومي رسانه ملي اين ويژه برنامه ها از روز شنبه 30 مرداد آغاز شده و در نخستين شب از آن ، در برنامه نگاه يك شبكه اول سيما دكتر نوبخت به عنوان سخنگوي دولت حضور يافت. در برنامه گفت و گوي ويژه خبري شبكه دو سيما حجت الاسلام والمسلمين پورمحمدي به سوالات مجري برنامه پاسخ گفت و در برنامه تيتر امشب در شبكه خبر آقاي زنگنه وزير نفت به تشريح عملكرد وزارتخانه متبوعش پرداخت. در دومين شب از اين برنامه يعني روز يكشنبه 31 مرداد نيز وزير اطلاعات ميهمان برنامه نگاه يك بود كه به علت پخش سخنراني رهبر معظم انقلاب اسلامي در جمع ائمه جماعت اين گفت و گو به زمان ديگري موكول شد. در ويژه برنامه گفت و گوي خبري شبكه دو سردار دهقان، وزير دفاع حضور يافت و تيتر امشب شبكه خبر نيز ميزبان آقاي سلطاني فر رئيس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري بود.
 
دوشنبه اول شهريور نيز به مناسبت همزماني با روز پزشك دكتر هاشمي وزير بهداشت درمان و آموزش پزشكي به استوديوي نگاه يك آمد و عملكرد اين وزارت خانه را براي مخاطبان تشريح كرد. آقاي چيت چيان وزير نيرو در برنامه گفت و گوي ويژه خبري شبكه دو حضور يافت و در باره وضع برق و آب با مردم سخن گفت و آقاي نعمت زاده در برنامه تيتر امشب شبكه خبر به تشريح وضع صنعت و معدن پرداخت .
 
در روز دوم شهريور آقاي علوي وزير اطلاعات ميهمان برنامه نگاه يك خواهد بود و گفت و گوي ويژه خبري شبكه دو سيما فرصت موجود را به آقاي رحماني فضلي وزير كشور خواهد داد. تيتر امشب شبكه خبر نيز با آقاي حجتي وزير كشاورزي درباره موضوعاتي چون توليدات كشاورزي و محصولات باغي و توان صادراتي ايران در اين زمينه گفت و گو خواهد كرد.
 
در روز سوم شهريور آقاي آخوندي وزير مسكن و شهرسازي در برنامه نگاه يك به تشريح وضع مسكن، توسعه شهر ها مي پردازد و گفت و گوي خبري شبكه دو سيما تريبون را به آقاي اميري معاون رئيس جمهور در امور مجلس مي سپرد. در تيتر امشب شبكه خبر نيز سورنا ستاري معاون علمي و فن آوري رئيس جمهوري پيشرفت هاي علمي كشور و جايگاه ايران در منطقه و جهان را تشريح خواهد كرد.
 
روز ششم شهريور  برنامه نگاه يك از اقاي ربيعي وزير كار و امور اجتماعي دعوت كرده تا در باره موضوعات مربوط به حوزه كار و كارگري و همچنين وضع رفاهي اين قشر زحمت كش براي بينندگان سخن بگويد . گفت و گوي ويژه خبري شبكه دو سيما نيز ميزبان اقاي واعظي وزير ارتباطات و فن آوري اطلاعات خواهد بود و آقاي گودرزي در برنامه تيتر امشب شبكه خبر به سوالات مختلف در باره وضع ورزش كشور پاسخ خواهد داد.
 
روز هفتم شهريور آقاي طيب نيا وزير اقتصاد به استوديوي نگاه يك مي ايد تا در باره وضع اقتصاد كشور و عملكرد اقتصادي دولت يازدهم براي مردم سخن بگويد . آقاي جنتي وزير ارشاد اسلامي به استوديوي گفت و گوي ويژه خبري خواهد آمد و در برنامه تيتر امشب شبكه خبر با حضور آقاي فرهادي وزير علوم وضعيت علمي كشور بررسي خواهد شد .
 
در روز هشتم شهريور نيز برنامه نگاه يك ميزبان آقاي نهاونديان رئيس دفتر رئيس جمهور ميشود ، گفت و گوي ويژه خبري شبكه دو سيما از آقاي سيف رئيس كل بانك مركزي دعوت كرده است تا به تشريح وضع بانكي و ارزي كشور بپردازد و در تيتر امشب شبكه خبر آقاي فاني وزير آموزش و پرورش در باره وضع مدارس كشور و روند آموزش و پرورش در مدارس كشور براي مخاطبان سخن خواهد گفت.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.