لزوم تقویت بیشتر تعامل آموزش و پرورش با رسانه ها

رییس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: تقویت بیشتر تعامل آموزش و پرورش با رسانه ها اقدامات مثبت وزیر را منعکس و چالش‌های به وجود آمده بین این وزارتخانه و مجلس را کاهش می‌دهد.

حسین بیرانوند رییس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت و گو باخبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون استیضاح وزیر آموزش و پرورش و علل این مسئله گفت: در طول فعالیت فانی اقدامات مثبتی انجام شده است.

وی ادامه داد: از جمله این اقدامات رشد 82 درصدی میانگین حقوق معلمان و همچنین افزایش 1.5 نمره‌ای در امتحانات نهایی دانش آموزان است.

بیرانوند با بیان اینکه فانی در طی سه سال روند روند مطلوبی را طی کرده، عنوان کرد: تیم رسانه ای تاثیر بسزایی در انعکاس عملکرد وزارتخانه دارند لذا 
این امر کمک بزرگی به نشان دادن اقدامات مثبت آموزش و پرورش می کند.

رییس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تاثیر گذاری گروه رسانه‌ای وزیر در انتقال تجربیات و فعالیت ها بر روند چالش های موجود در آموزش وپرورش بر کسی پوشیده نیست، بیان کرد:‌ زمان مناسبی برای استیضاح وزیر آموزش و پرورش انتخاب نشده چرا که برخی از مشکلات ریشه در گذشته دارد. 

بیرانوند ادامه داد: از جمله مشکلات ریشه‌دار می‌توان به معضل معیشتی و منزلتی فرهنگیان اشاره کرد که صرفا با تغییر وزیر، در این زمینه توفیقی حاصل نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه وزیر آموزش و پرورش از نظر شخصیتی و عملکردی برای تصدی این نهاد آموزشی انتخاب خوبی بوده است،عنوان کرد:‌ باید  تیم رسانه‌ای در انتقال عملکرد وزارتخانه هرچه بهتر تلاش کند.


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار