آخرین تحولات بازار سبزی و صیفی/انار به بازار آمد

رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت:قیمت انواع محصولات به نسبت هفته های گذشته به سبب رکود حاکم بر بازار تغییر چندانی نداشته است.

حسین مهاجران رئیس اتحادیه میوه و سبزی در گفتگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وضعیت قیمت میوه و سبزی اظهار داشت: قیمت انواع محصولات به نسبت هفته های گذشته به سبب رکود حاکم بر بازار تغییر چندانی نداشته است.

وی افزود: چند روزی است که انار وارد بازار شده و کیلویی 4 هزار تومان به فروش می رسد.

مهاجران با اشاره به قیمت انواع سبزی و صیفی گفت: نرخ هر کیلو سبزی خوردن هزار و 500 تومان، سبزی ( قورمه،پلو، آش) 800 الی هزار و 200 تومان، بادمجان گلخانه 2 هزار و 500 الی 3 هزار تومان،لیمو ترش داخلی 7 الی 9 هزار تومان، لیمو ترش آفریقا، ترکیه و مصر 10 هزار تومان به فروش می رسد.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی هر کیلو گرم موز را 5 الی 5 هزار و 200 تومان اعلام کرد و بیان کرد: قیمت آلبالو بذر داخلی 7 هزارتومان، آلبالو بذرخارجی 6 هزارتومان،هلو،شبرنگ،آلو از 3 تا 6 هزار تومان،طالبی از هزار تا 2 هزار تومان، خربزه از هزار و 500 تا 2 هزار و 500 تومان،هندوانه از 400 تا هزار تومان است.

وی ادامه داد: هر کیلو گوجه فرنگی گلخانه 2 تا 2 هزار و 500 تومان،سیب زمینی و پیاز نو 800 تا هزار و 200 تومان،خیار گلخانه هزار تا 3 هزار تومان،بوته ای 2 هزار و 500 تومان است.

مهاجران در خصوص وضعیت قیمت در روزهای آتی تصریح کرد:  طی چند روز آینده با رسیدن انواع محصول از مناطق سردسیری و فراوانی محصول در بازار هیچ گونه افزایش قیمتی را نمی توان پیش بینی نمود.





انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار