سرمربی تیم ملی والیبال نشسته:

بهترین تیم تاریخ والیبال نشسته را به ریو اعزام می کنیم

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته از عملی شدن کلیه برنامه های مورد نظرش در خصوص آماده سازی تیم ملی برای بازی های پارالمپیک ریو خبر داد.

بهترین تیم تاریخ والیبال نشسته را به ریو اعزام می کنیمبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، هادی رضایی وی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون و در آستانه ی برگزاری اردوی پایانی گفت: پانزدهمین مرحله تمرینات تیم ملی از چهارم شهریور ماه در کمپ تیم های ملی آغاز می شود و خوشبختانه توانستیم به اهداف مورد نظرمان دست پیدا کنیم. برای یکسال و نیم اخیر برنامه هایی برای تیم پیش بینی کرده بودیم که شامل 15 مرحله اردو و 3 برنامه ی تدارکاتی بود که همگی انجام شد و با توجه به حضور نفرات جدید در ترکیب تیم، کار دشواری پیش رو بود اما طبق برنامه پیش رفتیم و آنچه مورد نظر بود مو به مو محقق شد.

رضایی افزود: تیم ملی نماینده هیات های استانی، فدراسیون، پارالمپیک و خانواده ی بزرگ والیبال نشسته است و همه ی افرادی که برای آمادگی این تیم زحمت کشیدند، اعم از ورزشکارانی که از لیست خط خوردند، کادر فنی و سایر افراد، در افتخارات آتی سهیم خواهند بود. کار سختی در پیش داریم اما با توجه به توانمندی تیم و با دعای خیر مردم ان شالله بتوانیم افتخار آفرینی کنیم.

سرمربی تیم ملی خاطر نشان کرد: ریو هشتمین دوره حضور ما در بازی های پارالمپیک است و در هفت دوره حضورمان موفق به کسب 5 عنوان قهرمانی و 2 عنوان نایب قهرمانی شده ایم.

وی گفت: از ترکیب 12 نفره ی تیم، 7 ملی پوش برای اولین بار است که به پارالمپیک می آیند و تیم فعلی، ترکیبی از نیروی جوانی و تجربه ی بازیکنان قدیمی است و می توان گفت بهترین تیم تاریخ والیبال نشسته ایران را به ریو اعزام می کنیم.

رضایی در پایان اعلام کرد: در کنار 12 ملی پوش اعزامی، علیرضا معمری به عنوان مربی، بهمن تاروردی زاده به عنوان مربی بدن ساز، محمد صفری به عنوان فیزیوتراپیست و کاظم واعظ موسوی به عنوان روان شناس حضور دارند و سرپرستی تیم نیز بر عهده ی منوچهر پورحسن، رئیس انجمن والیبال معلولین است.

تیم ملی والیبال نشسته ایران با ترکیب داود علیپوریان، صادق بیگدلی (تهران)، ابوالفضل اولیائی، مهرزاد مهروان (البرز)، رمضان صالحی، مرتضی مهرزاد، مجید لشکری (مازندران)، عیسی زیراهی (مرکزی)، میثم علیپور (گیلان)، آرش خرمالی (گلستان)، حسین گلستانی، (قم)، مهدی بابادی (خراسان رضوی) برای شرکت در رقابت های پارالمپیک ریو از 4 شهریور ماه تمرینات خود را آغاز خواهد کرد امیر حسین کفشدار از مازندران نیز به عنوان بازیکن جوان و مستعد، برای کسب تجربه در این اردو با تیم ملی همراه خواهد بود.

سرپرستی اردوی متصل به اعزام تیم ملی که از 4 تا 10 شهریور ماه برگزار می شود نیز بر عهده فرشید عاشوری است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار