شریف در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

کمیته انتخاباتی احزاب اصلاح‌طلب در جریان اصلی اصلاحات انشعاب ایجاد می‌کند

کمیته انتخاباتی احزاب اصلاح‌طلب در جریان اصلی اصلاحات انشعاب ایجاد می‌کند
دبیرکل حزب همبستگی دانش آموختگان ایران گفت: دور از ذهن نیست تشکیل کمیته انتخاباتی موجب انشعاب در جریان اصلی اصلاحات شود.

احمد شریف در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تاثیر تشکیل کمیته انتخاباتی احزاب اصلاح‌طلب در  جریان اصلی اصلاحات اظهار داشت: گله‌مندی‌هایی از سیاست‌های شورای عالی سیاست‌گذاری از انتخابات مجلس دهم وجود دارد که به محمدرضا عارف انتقال داده شده است.

وی در ادامه افزود: با حضور اشخاص حقیقی در این شورا تاثیر گذاری آن کاهش یافته است، در واقع با مبانی اولیه تفکرات اصلاح‌طلبی که مبتنی بر تقویت حرکت‌های حزبی و نهادهای مدنی است، مغایرت دارد.

رئیس کمیته اطلاع رسانی خانه احزاب با اشاره به اینکه قول داده بودند که محور تصمیم گیری‌ها احزاب باشد اما متاسفانه عمل نشد و این کاستی‌ها شاید باعث شد که لیست تهران در انتخابات مجلس دهم همه جانبه نباشد.

شریف تاکید کرد: در شرایطی که احزاب هزینه های زیادی برای فعالیت هایشان می پردازند باید به آنها این حق را داد که بخواهند احزاب در حاشیه قرار نگیرند.

وی ادامه داد: تشکیل کمیته انتخاباتی از سوی احزاب اصلاح‌طلب دلیل بر انشعاب و انشقاق نیست بلکه برای این است که دوستان به خودشان بیایند و به وعده هایشان عمل کنند.

دبیر کل حزب همبستگی دانش آموختگان ایران با بیان اینکه دور از ذهن نیست تشکیل کمیته انتخاباتی موجب انشعاب در جریان اصلی اصلاحات شود، افزود: در مورد انتخابات شوراها در سال 96 این انشعاب احتمالا ایجاد شود اما در مورد انتخابات ریاست جمهوری اتفاق نظر بر روی حسن روحانی وجود دارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار