خلاصه اخبار حوادث؛

کارمند شهرداری تهران خودش را حلق آویز کرد/همکاری زن میانسال با پسر 23 ساله برای هتک حیثیت مردم+تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اخبار حوادث و انتظامی امروز، در این بسته خبری گردآوری شده است.

رئیس پلیس فتا استان گیلان از شناسایی عاملان هتک حیثیت و نشر اکاذیب در تلگرام خبر داد.


رئیس پلیس فتا استان كرمان گفت:فردی كه در صفحه شخصی اینستاگرام یك خانم به وی توهین كرده بود و باعث از بین رفتن آبروی وی شده بود توسط پلیس فتا كرمان شناسایی شد .


رييس سازمان امداد و نجات با اشاره به انفجار واحد مسكونی در اهواز گفت: تاكنون جنازه ٥ نفر پيدا شده و آواربرداری و جستجو همچنان ادامه دارد.


سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به برخورد كاميون حامل آسفالت با پژو گفت: در اين حادثه يك نفر كشته و ٤ نفر مجروح شدند.


پسر جوان وقتی در یک جشن عروسی با دختری آشنا شد، به او دل بست و پس از گدشت مدتی از آشنایی قول و قرار ازدواج گذاشتند. اما هنگامی که خانواده پسر برای خواستگاری آماده می‌شدند ناگهان اتفاق هولناکی رخ داد.


مأموران پلیس وقتی هنگام گشت در شهرک اندیشه به یک خودروی اپتیمای مشکی گرانقیمت که در حاشیه خیابان متوقف شده بود ظنین شدند، در بازرسی صندوق عقب ناگهان با جسد مرد جوانی روبه‌رو شدند


زن جوانی که با شنیدن حرف‌های رؤیایی دوستانش قصد جدایی از همسرش را داشت، مدتی پس از ارائه دادخواست طلاق، تصمیم دیگری گرفت.


آثار زخم روی دست دخترک نشان می داد که او در برابر قاتل مقاومت کرده است اما لباس های خونین فاطمه (مادر کودکان) که در واحد آپارتمانی کشف شد، قصه این حادثه را تلخ تر کرد.


خواننده زیرزمینی دستگیر و بازداشت شد.


رییس کلانتری 101 تجریش گفت: سارق خودرو های محدوده تجریش تهران در عملیات ضربتی پلیس پایتخت دستگیر شد.


کارمندان ناحیه 4 شهرداری منطقه 22 وقتی امروز صبح سرکار خود آمدند با جسد حلق آویز شده همکارشان مواجه شدند.


فیلم مردی که در تگزاس سر دوستش را از تن جدا کرده بود، منتشر شد و پلیس توانست قاتل را دستگیر کند.



یک مادر 65 ساله توسط 100 سگ ولگرد زنده زنده خورده شد.

مادر سالخورده توسط 100 سگ‌ درنده خورده شد+تصاویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار