یاریار: دوست نداشتم نکونام در یتیم خانه خداحافظی کند/ ستارگان از کیان فوتبال ایران دفاع می کنند

مدیرعامل باشگاه هنرمندان گفت: امیدوارم جواد نکونام با شرکت در بازی روز پنج شنبه مقابل ستارگان لالیگا، از کیان فوتبال ایران دفاع کند

یاریار: دوست نداشتم نکونام در یتیم خانه خداحافظی کند/ ستارگان از کیان فوتبال ایران دفاع می کنندحسین یاریار در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره حضور تیم ستارگان لالیگا در ایران بیان کرد:  به دلیل این که خودم و باشگاه هنرمندان، مقدمات حضور ستارگان لالیگا در ایران را فراهم کردیم نظری در مورد حضور ستارگان لالیگا در ایران ندارم اما به عنوان یک وظیفه برای ورزش ایران این کار را انجام دادیم. برای بار دومی است که تیمی منتخب از بزرگان فوتبال جهان به ایران می آید. 

وی افزود: باشگاه هنرمندان مسابقات جهانی هنرمندان را در ایران برگزار کرد. به زودی دبیرخانه این مسابقات در ایران به وجود می آید.  این اتفاقات سود چندانی برای شخص حسین یاریار ندارد. به یقین زمانی که  این بازیکنان بزرگ با استقبال مردم ایران مواجه شوند، آن را در کشورهای خود انعکاس می دهند و از امنیت و رفاه کشورمان تعریف می کنند.

یاریار در مورد برنامه های آتی باشگاه هنرمندان بیان کرد: برنامه های زیادی داریم اما ترجیح می دهم فعلا دراین باره صحبتی نکنم. به قول شهید استاد مطهری قطار در حال حرکت زیاد سنگ می خورد. باشگاه هنرمندان هم مانند همان قطار است.

 وی در مورد این که آیا این دیدار بازی خداحافظی جواد نکونام است یا خیر، گفت: دیدار ستارگان فوتبال ایران و ستارگان سابق لالیگا از پنج یا شش ماه قبل برنامه ریزی شده بود و قراری هم نبود که نکونام در این بازی خداحافظی کند اما زمانی که دیدم جواد در یتیم خانه خداحافظی کرد از مسئولان باشگاه هنرمندان درخواست کردم که این بازی را به عنوان خداحافظی کاپیتان سابق تیم ملی در نظر بگیرند که در ادامه خود جواد اعلام کرد بهتر است در این بازی از وی تقدیر شود.

یاریار ادامه داد: در ادامه بحث لیست نفرات پیش آمد که ما از نکونام خواستیم حالا که قرار است از وی تجلیل شود، فهرست بازیکنان مدنظرش را اعلام کند اما متاسفانه این موضوع مقداری لوث شد. همان گونه که ما از الان می دانیم برای آبان یا بهمن چه برنامه ای داریم. امیدوارم که نکونام هم با حضور در بازی پنج شنبه مانند سایر ستارگان از کیان فوتبال ایران دفاع کند.

مدیرعامل باشگاه هنرمندان درباره غیبت اعضاس این باشگاه در نخستین تمرین تیم ستارگان، گفت:  ما به دنبال فراهم کردن منابع مالی این دیدار هستیم. با توجه به این که هفته گذشته خبرهایی درمورد لغو این بازی به گوش رسید، اقدامات ما تا حدودی متوقف شد اما مطمئن باشید این دیدار در زمان مقرر به بهترین شکل برگزار می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار