اسدی به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

لغو مجوز فعالیت 3 مرکز توانبخشی/مددجویان به مراکز دیگر منتقل شدند

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران گفت: با توجه به اینکه سه مرکز توانبخشی نتواستند سطح خدمات خود را به درجه 2 ارتقاء دهند، مجوز فعالیت آنها لغو شد.

لغو مجوز فعالیت سه مرکز توانبخشی/مددجویان به مراکز دیگر منتقل شدنداسدی معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ارزشیابی مراکز بهزیستی اظهار داشت: بر اساس قانون، سازمان بهزیستی باید از مراکز توانبخشی دارای مجوز ارزشیابی به عمل آورد.

وی افزود: ارزشیابی از این مراکز بر اساس شاخص های بهداشتی، مراقبتی و فیزیکی انجام می شود که هر کدام از این شاخص ها  به یک عدد منتهی  می شود و در نهایت مجموع اعداد یک مرکز نباید کمتر از درجه 2 در سال 95 باشد.

معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران گفت: در گذشته مراکز بهزیستی دارای 3 درجه بودند، اما در سازمان بهزیستی تصمیم گرفته شد که دیگر مرکز درجه 3 نداشته باشیم.

اسدی تصریح کرد: به همین منظور به تمامی مراکز از مهر تا اسفند ماه سال گذشته فرصت داده شد که با ارتقای خدمات، مرتبه خود را به درجه 2 برسانند، اما متاسفانه در طی این مهلت 16مرکز درجه 3 باقی ماندند.

معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران بیان داشت: به این 16 مرکز، برای بار دوم تا اردیبهشت امسال فرصت داده شد و تقریبا بیشتر مراکز خدمات خود را ارتقاء دادند و تنها  3مرکز نتوانستند رتبه لازم را دریافت کنند که مجوز آنها لغو شد.

وی گفت: مددجویان این 3 مرکز به نزدیک ترین مراکز به محل زندگی خود معرفی شدند، هر مددجو می تواند، مرکز مورد علاقه خود را انتخاب کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار