پیشنهاد تهیه‌کننده «من سالوادور نیستم» برای درآمد بیشتر سینماداران

پروین حسینی گفت: زمانی که سالن وسیع‌تر به فیلم‌هایی با استقبال بالاتر تعلق بگیرد، درآمد سینمادار و صاحبان فیلم بیشتر می‌شود.

پیشنهاد تهیه‌کننده «من سالوادور نیستم» برای سیستم سالن‌داری سینماها
سید امیر پروین حسینی تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص میزان رضایت خود از اکران «زاپاس» گفت: خدا را شکر می کنم که مخاطب این فیلم را دوست داشت. با این وجود، اگر پردیس‌ها همکاری بیشتری انجام می‌دادند، تا به امروز از مرز پنج میلیارد تومان گذشته بودیم.
 
وی افزود: به نظرم اگر پردیس‌ها، سیستم اختصاص سالن به فیلم های پرمخاطب را مانند «سینما تیکت»، مکانیزه کنند و در این راستا نرم‌افزاری هوشمند بر اساس تقاضای مردم طراحی شود، سالن‌هایی با صندلی بیشتر به فیلم‌های پرمخاطب تعلق می گیرد.
 
وی ادامه داد: زمانی که سالن وسیع‌تر به فیلم‌هایی با استقبال بالاتر تعلق بگیرد، درآمد سینمادار و صاحبان فیلم بیشتر می‌شود.
 
این تهیه‌کننده تصریح کرد: در حال حاضر با تصمیم، برنامه ریزی و پیش‌بینی شخص، سالن‌ها به آثار سینمایی تعلق می‌گیرد.
 
وی در مورد اکران‌ خارجی «من سالوادور نیستم» عنوان کرد: اکران کانادا، اروپا و دبی این فیلم به پایان رسیده اما در سینماهای ترکیه واسترالیا کماکان در حال نمایش است.
 
پروین حسینی در خصوص جدیدترین فعالیت خود خاطرنشان کرد: هم اکنون درگیر اکران «زاپاس» و «من سالوادور نیستم» هستم که خود این مقوله مراقبت ویژه‌ای می طلبد. پس از پایان اکران این دو اثر، به سراغ کار جدیدی خواهم رفت.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار