اله مانی:ترکیب نهایی تیم ملی امروز مشخص می شود/هدفمان فینال ریو است

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره گفت: نفراتی را در ترکیب تیم قرار می دهیم که بتوانیم به مرحله فینال پارالمپیک صعود کنیم.

اله مانی:ترکیب نهایی تیم ملی امروز مشخص می شود/هدفمان فینال ریو استامین اله مانی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: زمانی که کشور روسیه به علت دوپینگ در برخی رشته های ورزشی المپیک ریو حذف شد کمیته ملی پارالمپیک ایران با فدراسیون جهانی و IPC در حال مکاتبات بود که اگر در پارالمپیک نیز این اتفاق رخ داد بتواند برای تیم ملی فوتبال هفت نفره سهمیه را کسب کند.

وی ادامه داد: بر همین اساس بعد از مسابقات جهانی دانمارک تیم ملی را در اردو نگه داشتیم و تعدادی از بازیکنان با تجربه را به تیم دعوت کردیم تا زیر نظر کادر فنی تمرین کنند و اکنون با موافقت کمیته بین المللی، اردو تیم ملی را با کادر فنی جدید با جدیت پیگیری می کنیم.

اله امانی در خصوص تغییر کادر فنی نسبت به مسابقات جهانی دانمارک گفت: در پارالمپیک لندن و مسابقات پارآسیایی هدایت تیم بر عهده من بود و به همین علت فدراسیون جانبازان و معلولین تصمیم گرفت که با دیگر من به عنوان سرمربی در کنار  احمد جانعلی مربی و اردشیر ماهینی سرپرست فعالیت کنم.

وی افزود: در حال حاضر 16 ملی پوش در اردو به سر می برند که با تصمیم کادر فنی ترکیب نهایی 14 نفره تیم ملی امروز مشخص می شود و دو بازیکن از لیست تیم ملی حذف خواهند شد. 
سرمربی تیم در ادامه عنوان کرد: فرصت کوتاهی تا اعزام به ریو مانده است و  نمی توانیم آمادگی جسمانی ملی پوشان را به شرایط ایده آل برسانیم اما انگیزه بازیکنان در حدی است که جز سکوی قهرمانی به هیچ عنوان دیگری فکر نمی کنیم.

اله امانی بیان کرد: در این مسابقات با تیم های آرژانتین، آمریکا و هلند هم گروه هستیم و در گروه مقابل نیز تیم های اوکراین، ایرلند، برزیل و انگلستان قرار دارند. خوشبختانه شناخت کافی از تیم ها داریم و با آنالیز صحیح می توانیم برنز لندن را به طلای ریو ارتقا دهیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم در پارالمپیک ریو با قرار گرفتن بر روی سکوی قهرمانی به دنیا ثابت کنیم که تیم ملی فوتبال هفت نفره شایستگی حضور در پارالمپیک ریو را داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار