ادامه افتخار آفرینی کشورمان در میادین جهانی؛

داور ایرانی کانوپولو به مسابقات قهرمانی جهان دعوت شد

داور بین المللی کانوپولو قایقرانی گفت: قضاوت دوره داوری B مسابقات قهرمانی جهان کانوپولو قایقرانی را به عنوان نماینده ایران بر عهه خواهم داشت.

علیرضا آبشزاده در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد:برای دوره داوری B مسابقات قهرمانی جهان کانوپولو در شهر سیناکوزا ایتالیا دعوت شدم و این اتفاق یک افتخار برای فدراسیون قایقرانی ایران محسوب می شود زیرا 28 داور از جهان برای حضور در این رقابت ها انتخاب می شوند و یکی از گزینه های منتخب نماینده ایران است.
 
وی افزود: مسابقات قهرمانی جهان کانوپولو از 9 تا 14 شهریور ماه برگزار می شود که من با مساعدت فدراسیون قایقرانی نماینده حضور در این رقابت ها شدم.
 
آبشزاده در خصوص سوابق حضورش در دوره های داوری رقابتهای جهانی پیشین اظهار کرد: از سال 2004 در مسابقات جهانی شهر میوشی  ژاپن  شرکت کردم و اولین پایه داوری ام در آنجا رقم خورد سپس در سال 2013 توانستم دوره داوری C را بگیرم همچنین در سال 2009 در فینال مسابقات قاره ای شهر لس آنجلس آمریکا داوری کردم و هم اکنون به عنوان نماینده ایران برای دوره داوری B مسابقات قهرمانی جهان  انتخاب شدم.
 
داور بین المللی قایقرانی کانوپولو تصریح کرد:امسال با دو تیم جوانان و بزرگسالان کانوپولو در مسابقات قهرمانی جهان شرکت می کنیم و در این رقابت ها داوری خواهم کرد البته برای ارتقا در این دوره ها به کمک فدراسیون احتیاج دارم تا بتوانم از فیلترهای بعدی بگذرم و در رویدادهای بزرگ جهانی و آسیایی شرکت کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار