ادوارد اسنودن چه کسی را در شبکه های اجتماعی دنبال می کند؟ +عکس

ادوارد اسنودن در صفحه توییتر خود تنها یک نفر را دنبال می کند و صفحه دنبال شونده توسط این افشاگر اطلاعات جاسوسی درخور توجه است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با فراگیر شدن استفاده از شبکه های اجتماعی قابلیت دیده شدن و دنبال کردن صفحات دیگر کاربران علاقمندی های هر فرد را نشان می دهد.

کاربران فضای مجازی هر یک بر اساس آنچه می پسندند صفحات مختلف را دنبال می کنند و در این میان توجه به علاقمندی های افراد مشهور علاوه بر جذابیت، ذائقه آنها را نیز برای هوادارانشان مشخص می کند.

هنرمندان، سیاستمداران، ورزشکاران و دیگر افراد مشهور در حالت معمول صفحات همفکران و همکاران خود را را دنبال می کنند و معمولا تعداد دنبال شونده ها توسط آنها نسبت به دیگر کاربران شبکه های اجتماعی کمتر است.

با جستجوی نام افراد شناخته شده در شبکه‌های اجتماعی و توجه به صفحاتی که آنها دنبال می کنند به نکات قابل توجهی می‌رسید، اینکه آنها چه کسانی را رصد میکنند گاه در خور تامل است.

اما افشاگر جاسوسی های سایبری کاخ سفید و کارمند سابق آژانس امنیت ملی امریکا که در شبکه توییتر عضو است علی رغم داشتن دو میلیون و 34 هزار دنبال کننده تنها یک صفحه را دنبال می کند و آن هم حساب توییتری کارفرمای سابق خود یعنی آژانس امنیت ملی آمریکا است!.

رصد این صفحه از سوی اسنودن می تواند تعابیر فراوانی داشته باشد.






انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.