آخرین اظهارات تتلو در مورد هافبک پرسپولیس قبل از دستگیری

امیر تتلو روز گذشته دستگیر شد اما پیش از این حرف هایی درباره رابطه اش با هافبک پرسپولیس بر زبان آورده بود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر تتلو خواننده زیر زمینی روز گذشته دستگیر شد. او چند روزی است به خاطر ارتباطش با هافبک پرسپولیس دوباره حاشیه ساز شده، پیش از دستگیری اش اظهاراتی در مورد هافبک سرخ ها کرده بود. داستان دوباره‌ی تتلو و پرسپولیسی ها از عکس او در کنار محسن مسلمان شروع شد. مسلمان هفته گذشته به جای حضور در تمرین پرسپولیس، به تماشای بازی تاسیسات دریایی رفت و با تتلو عکسی سلفی گرفت. این عکس با واکنش هایی در فضای مجازی روبرو شد و هافبک سرخ ها گفت با هماهنگی باشگاه آن روز به تمرینات نرفته است. اما این پایان ماجرا نبود و دیروز شماره ۷۷ سرخ‌ها به کمیته اخلاق احضار شد و گفته می شود دلیل احضارش هم عکسی است که با تتلو گرفته است. 

مسلمان پیش از حضور در کمیته اخلاق عکس های اینستاگرامش را پاک کرد و تنها عکسی که با پیام صادقیان گرفته بود را در صفحه خود نگه داشت که تتلو با اسکرین شات گرفتن از آن نوشت: "اون پستم پاک کن. کسی که ... و ... نباید از خودش اینستا داشته باشد. تو باید بزرگترت اینستا درست کنه و تو هم توش عکس بذاری. شماها مایه ... ایران و فوتبالین. آدم علی دایی کریم باقری و خداداد عزیزی و شمسایی را دیده بعد شما جوجه ها را هم میبینه! شما آبروی فوتبال ایران را برده اید.... به خاطر همینه که هیچی نمیشید." 

تتلو در ادامه عکسی از حسین ماهینی منتشر کرد و نوشت: "حسین ماهینی توو خونه من رفت و آمد کرده و عکس گذاشتیم و هیشکی هم از کمیته انضباطی نخواستنش! وحید شمسایی هم مربی من است و هر روز با هم تمرین می کنیم ولی کمیته انضباطی نخواستنش! خسرو حیدری، محسن بنگر و امید ابراهیمی هم داداشیمن ولی کسی با این افراد کاری ندارد. مسلمان را کی در فوتبال و فوتسال میشناسد؟ این آقا دید پیام صادقیان کنار من معروف شد این هم یاد گرفت! "
 تتلو همچنین معتقد بود مسلمان را به خاطر یک مصاحبه به کمیته انضباطی احضار کردند نه به خاطر ارتباطش با او. 

همچنین خبرگزاری میزان امروز خبر دستگیری تتلو را تایید کرد و نوشت:  
«امیرحسین.م» به دلیل توهین به قاضی بیژن قاسم زاده بازپرس پرونده‌اش بازداشت شد. بازپرس پرونده این خواننده زیرزمینی، بازپرس قاسم‌زاده بود که اخیرا وی در یک فایل صوتی توهین‌های زشت و زننده‌ای را به این بازپرس کرده و به همین دلیل عصر روز گذشته بازداشت شده است. او چندی پیش با تشکیل پرونده قضایی از سوی دادسرا احضار شد. امیر تتلو با لباس زندان در راهروهای دادسرا دیده شد که لباس زرد زندان بر تن داشت. این خواننده در حالی که خودش را به شدت کتک میزد عبارات عجیبی درباره اینکه هوادار دارد و نمی توانند کاری با او انجام بدهند به زبان می آورد. تتلو بعد از دقايقی در حالی كه پابندش را باز كرده بودند، با يك دستگاه پژوی۲۰۶ از مقابل دادسرا به مكان ديگری انتقال داده شد.

منبع: 11نیوز

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۱۹ مهر ۱۳۹۵
واقعا هرچی گفته عین حقیقته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۷ ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
خخخخخخههخههه
آخرین اخبار