صدور احکام فوق العاده ویژه ایثارگری‌ فرزندان شاهد

مدیر کل سازمان امور شاهد و ایثارگران‌ وزارت آموزش و پرورش از صدور احکام فرزندان شاهد مشمول فوق‌العاده ویژه ایثارگری از هفته آینده خبر داد.

محمد حسین کفراشی‌ مدیر کل سازمان امور شاهد و ایثارگران‌ وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص احکام فرزندان شاهد مشمول ماده 51 فوق‌العاده ایثار‌گری گفت: با توجه به پیگیر‌ی‌های انجام شده از سوی آموزش و پرورش مبتنی بر بند الف ماده 44 قانون برنامه پنجم توسعه این قانون برای فرزندان شهدا محقق شد.

وی با اشاره به اینکه براساس این قانون فرزندان شاهد شرایطی مانند جانبازان 50 درصد دارند اظهار کرد: در فرایند احیای این ماده برای فرزندان شاهد همکاری کمیسیون ماده 16 بنیاد شهید نیز تأثیر بسزایی داشت.

کفراشی‌ از صدور احکام فرزندان شاهد از هفته آینده خبر داد و گفت: برای این فرایند نیاز به نگارش سیستمی است که در مرحله اجرا قرار دارد.

مدیر کل سازمان امور شاهد و ایثارگران‌ وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه 15 هزار نفر مشمول طرح فوق‌العاده ویژه ایثارگران می‌شوند عنوان کرد: احکام آن‌ها مانند جانبازان و آزادگان از اول سال 95 در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: احکام جانبازان که قریب به 11 هزار نفر را شامل می‌شود پیش از این از اول فروردین 95 صادر شده بود.

کفراشی بیان کرد: با توجه به اینکه برای فرزندان شاهد نیز احکام از اول فروردین ماه در نظر گرفته شده لذا پرداختی نیمه اول سال متعاقبا‌ در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار