کرمان؛

سرشماری نفوس ومسکن 95در 71نقطه شهری

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان از برگزاری سرشماری در 71شهر استان خبرداد.

سرشماری نفوس ومسکن 95در 71نقطه شهریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان ، جعفررودری گفت: امروزه مبحث توسعه یک مبحث مشارکتی است و رسانه‌ها در پیشبرد اهداف توسعه استان کرمان بسیار نقش داشته‌اند.

وی افزود: جمعیت یکی از پایه‌های اطلاعاتی و آماری در کشور است و اگر ما نتوانیم پایه‌های جمعیتی استان و کشور را به شکل درستی جمع‌آوری کنیم خیلی جاها دچار مشکلاتی می‌شویم که قطعا آسیب آن به خود مردم می‌رسد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان تصریح کرد: ریاست ستاد سرشماری استان کرمان بر عهده استاندار و مدیریت اجرایی آن بر عهده رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و در سطح شهرستان‌ها بر عهده فرمانداران است.

وی گفت: از اول شهریور ماه ثبت‌نام متضایان و عوامل اجرایی سرشماری نفوس و مسکن سال 95 همزمان با سراسر کشور از طریق سامانه www.SARSHOMARI95.IR در حال انجام است و افراد متقاضی تا 25 شهریور ماه سال جاری مهلت ثبت‌نام در این سامانه را دارند.

رودری تصریح کرد: در طول مدت این دو روز از آغاز ثبت‌نام متقاضیان عوامل اجرایی در استان کرمان، 300 نفر در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند و مجموعا برای استان کرمان در این سرشماری یک‌هزار نفر عوامل اجرایی تعریف شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان خاطرنشان کرد: این سرشماری در 23 شهرستان، 71 نقطه شهری، 5 هزار و 200 آبادی و 6 هزار مکان در سطح استان کرمان برگزار می‌شود و 185 نفر عوامل ستادی و اجرایی سرشماری در استان فعالیت می‌کنند.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار