سعید پور صمیمی به «نرگس مست» پیوست

«نرگس مست» فیلمی به کارگردانی سید جلال‌الدین دری است که فیلمبرداری آن بزودی آغاز خواهد شد.

عبدالله اسفندیاری تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت «نرگس مست» گفت: گروه پشت دوربین این اثر کامل شده و با برخی از بازیگران نیز قرارداد بستیم. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده اواخر این هفته یا اوایل هفته آینده کلید کار زده خواهد شد.

وی با اشاره به برخی از بازیگران «نرگس مست» بیان کرد: از بازیگران اصلی می توانم به سعید پورصمیمی، سیامک صفری، رضا فیاضی و نگار عابدی اشاره کنم. البته تعداد دیگری هم هستند که ترجیح می‌دهم در خبرهای بعدی گفته شود.

وی در مورد عوامل این فیلم عنوان کرد:

کارگردان: سیدجلال‌الدین دری، تهیه‌کننده: عبدالله اسفندیاری، مشاور کارگردان: محمد حسین حقیقی، دستیار اول و برنامه‌ریز: سعید نقدزاده، مدیر فیلمبرداری: رضا شیخی، مدیر تصویربرداری: محمد شاه وردی برخی از عوامل «نرگس مست» هستند.

این تهیه کننده درباره قصه «نرگس مست» چنین گفت: این فیلم داستان یک سازنده قدیمی تار است که در خانه اش با گروه جوانی که تمرین موسیقی می کنند، مراوده دارد. او در فضای ذهنی خودش اساتید موسیقی ایران را گاه به جای آن ها تصور می کند و ما ترانه های ماندگار فارسی را از آن اساتید می شنویم.

اسفندیاری در خصوص آماده سازی «نرگس مست» برای حضور در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر خاطر نشان کرد: ان‌شاءالله تمام تلاشمان را می کنیم تا این اثر به جشنواره فیلم فجر برسد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.