دلیل گرانی گوشت اعلام شد

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با اشاره به افزایش قیمت گوشت قرمز گفت: یکی از دلایل افزایش قیمت گوشت قاچاق آن از مرزهای کشور است.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، علی‌اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در مورد افزایش قیمت گوشت به‌دلیل بازگشت دیرهنگام عشایر از مراتع اظهار داشت: اینکه دلیل افزایش قیمت گوشت بازگشت دیرتر از موقع عشایر از مراتع و ترجیح پَروارتر شدن دام به‌جای فروش آن عنوان شده است، مسئله‌ای است که ما از آن اطلاع نداریم ولی  آنچه ما مطلعیم کاهش دام در بازار و تأثیر آن در افزایش قیمت است.
 
وی با بیان اینکه قیمت گوشت از هفته گذشته تغییری نکرده است،‌ ادامه داد: در حال حاضر مغازه‌داران نرخ هر کیلو گوشت گوسفندی را  29 الی 30 هزار تومان تهیه می‌کنند و 33 الی 34 هزار تومان (شقه) نیز تحویل مشتری می‌شود.
 
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی خاطرنشان کرد:‌ با توجه به رصد بازار میزان عرضه دام نسبت به نیاز مردم کمتر بوده و امیدواریم با توجه به اینکه گفته شده تا 20 روز آینده عشایر دام‌های خود را وارد بازار می‌کنند قیمت‌ها متعادل شود زیرا این تاریخ نزدیک عید قربان است و باید سعی کنیم تا آن زمان قیمت‌ها را متعادل کنیم.
 
ملکی در مورد یکی از دلایل افزایش قیمت گوشت گفت:‌ یکی از دلایل افزایش قیمت گوشت قاچاق آن از مرزهای کشور است که طی گزارشی به سازمان حمایت این مسائل را مطرح کرده وآنها نیز قول داده‌اند برخورد و حتماً حل شود.
 
وی در پایان تأکید کرد: در صورت برخورد با قاچاق که بیشتر از مرز‌های غرب کشور و استان کردستان انجام می‌شود اثرات آن در بازار و قیمت مشخص خواهد شد.

منبع:پارسینه
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار