اديانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

عدم ارائه "لايحه وظايف و اختيارات وزارت ورزش" بعد از 6 سال/ كارنامه گودرزی در حوزه جوانان صفر است


عضو فراکسیون ورزش گفت: با گذشت 6 سال از تاسيس وزارت ورزش و جوانان، تاكنون لايحه وظایف و اختیارات آن توسط دولت به مجلس تقدیم نشده است.

عدم ارائه "علی ادیانی" عضو فراکسیون ورزش در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به سوال خود از محمود گودرزی؛ وزير ورزش و جوانان گفت: بحث تأسیس وزارت ورزش و جوانان در مجلس هشتم کلید خورده و بنا شد شش ماه پس از ابلاغ قانون تاسيس اين وزارتخانه، لایحه وظایف و اختیارات آن توسط دولت به مجلس تقدیم شود.

وی ادامه داد: شش سال از آن زمان گذشته و تاکنون این لایحه به مجلس ارائه نشده است.

ادیانی بیان داشت: در مجلس دهم سوالی مبنی براينكه چرا هنوز به این قانون عمل نشده از گودرزی پرسیده شد که وی تاکنون جوابی در این رابطه نداشته است.

نماینده مردم قائم شهر تأکید کرد: طرح این سوال و دریافت پاسخ آن به عنوان یکی از اولویت‌های فراکسیون ورزش مورد نظر قرار دارد.

عضو كميسيون انرژی با اشاره به برخی مطالب در مورد استيضاح وزير ورزش اظهار داشت: بحثی در مورد استیضاح گودرزی در فراکسیون ورزش مطرح نيست اما کارنامه اين وزير در حوزه ورزش نمره قابل قبولی نداشته و در حوزه جوانان هیچ نمره‌ای ندارد.

عضو فراكسيون ورزش مجلس گفت: بخش اعظم حوزه جوانان اكنون کلا تعطیل است و در حوزه ورزش هم مسابقات اخیر در المپیک نشان داد که ما در چه وضعیتی قرار داريم.

اديانی خاطرنشان كرد: یکی از نقاط ضعف ما در حوزه ورزش، مدیران ورزشی کشورمان هستند که به دیپلماسی عمومی ورزش کمتر توجه کرده‌اند و از نشانه‌های آن می‌توان ناداوری‌ها در حق مجتبی عابدینی و بهداد سلیمی را نام برد.

انتهای پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار